Pagina 1 van 1

Geplaatst: za 22 apr 2006, 5:15 pm
door R.A.T. RACING
zijn toch niet los gegaan maar wel enkele foto's gemaakt
Afbeelding
ijzere borgklem los halen door met een schroevendraaier bij de gele en rooie pijlen losmaken (pas op zit onder spanning)

Geplaatst: za 22 apr 2006, 5:21 pm
door R.A.T. RACING
Afbeeldingde dopjes uit de rubbers halen aan de binnen kant klauw achter die dopjes zitten inbus bouten die los draaien en de klauw is los

Geplaatst: za 22 apr 2006, 5:26 pm
door R.A.T. RACING
Afbeelding
zuiger terug duwen om plaats te maken voor nieuwe remblokken

Geplaatst: za 22 apr 2006, 5:40 pm
door R.A.T. RACING
hier heb ik geen foto's van maar toch :oops:
de houder van de remklauw los schroeven door de twee bouten aan de binnen kant los te schroeven houder eraf halen en de remschijf kan vervangen worden.

op bouwen is eigenlijk gewoon de omgekeerde richting maar met enkele punten om op te letten
remschijven vet vrij maken
remblokken in vetten (niet op de voering) om vast zitten te voorkomen
en als alles terug is gezet rustig de remmen oppompen om de ruimte tussen de zuiger en de blokken dicht te maken dit doe je door het pendaal inte duwen totdat hij weer een goeie druk heeft niet te ver anders is er kans dat de hoofdremcilinder kapot drukt
proefrit maken let op eerste paar keer remmen zal de rem kracht niet optimaal zijn

Geplaatst: zo 23 apr 2006, 9:27 am
door R.A.T. RACING
o ja bijna vergeten als je de zuiger terug duwt is er een kans dat het rezevoir van de remvloeistof over loopt haal er een beetje uit want remvloeistof en lak gaan niet samen