Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 23 mar 2009, 10:19 pm
door TopGear
TopGear schreef:
Zijn die op de FRP trouwens ook 15 inch? Dat krijg ik niet gevonden.
Beter zoeken, kluns :twisted:

http://www.autozine.org/Classiccar/html/Ford/Puma.html

Leuke link trouwens, hadden we die al?

De FRP heeft 17 inch velgen dus. Wow. Wissiknie.

Geplaatst: ma 23 mar 2009, 10:24 pm
door TopGear
En nu zie ik ook meteen waarom die FRP er zo spectaculair uitziet op dat plaatje - omdat hij grotere velgen heeft, en omdat hij is verlaagd...

Nu hou ik weer op met op mezelf te reageren hoor, het wordt een beetje zielig anders :roll: 8)

Geplaatst: di 24 mar 2009, 7:57 am
door TopGear
Jacco schreef:
En omdat de wielkasten een stuk breder zijn... en die fantastische kleur doet ook veel trouwens. :wink:
Toch maar 's naar ??n van de meetings komen, kun je 'm in 't eggie zien. Harry is 9 van de 10 keer wel aanwezig. :up:
Ik wil het echt proberen 'n keer aan te waaien bij 'n meeting, zodra ik kans zie ben ik van de partij. En dan niet alleen voor de FRP, maar voor het hele roedel Puma's natuurlijk.

Geplaatst: di 24 mar 2009, 8:23 pm
door pumamartin
Jacco schreef:
En omdat de wielkasten een stuk breder zijn... en die fantastische kleur doet ook veel trouwens. :wink:
Toch maar 's naar ??n van de meetings komen, kun je 'm in 't eggie zien. Harry is 9 van de 10 keer wel aanwezig. :up:
Harry helaas niet maar Paresh straks zeker wel :wink:


@ Crz.. je zegt andere et waarde...

Maar dat maakt toch niks uit.

Je hoefd niet perse ET 38 onder je puma te leggen.

Ik heb bijvoorbeeld ET 38 met achter spoorverbreders van 20 mm links en rechts kom je dus op een ET waarde van 18 uit.
En er kunnen gemakkelijk spoorverbreders van 25 mm op.
Dus velgen met een ET van 13 zullen ook passen.

Je moet alleen kijken of de banden de kassen niet raken. Bijvoorbeeld aan de voorwielen bij het insturen.

Heeft Remco nu. hij heeft voor 15mm spoorverbreders erop.


Er kunnen dus veel velgen onder de puma