Middendemper eruit

Plaats hier je vragen en/of info over de motor, chips, luchtfilters, andere onderdelen van onder de motorkap en alles wat met performance te maken heeft.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
pumadennis

Middendemper eruit

Bericht door pumadennis » wo 24 sep 2008, 5:45 pm

Hey mensen

de titel zegt het al wie heeft er hier ervaring met het eruit halen van je middendemper... wat is het effect... waar moet ik rekening mee houden...???

graag voor zaterdag reageren :P want het is al bijna zeker dat hij eruit gaat

alvast bedankt voor jullie tijd

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 24 sep 2008, 5:48 pm

kun je die van mij er ook tussenuit halen?
ik heb een remus sportuilaat en ik wil dat tussenstuk er tussenuit, omdat je dan een voller geluid zou hebben :wink:

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 24 sep 2008, 7:49 pm

alleen tussen demper met de orginele achterdemper geeft niet zo heel veel effect ik vond het tegen vallen met andere achterdemper is het de moeite zeker waard als je er van houd

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 25 sep 2008, 6:13 am

gabbagirl schreef:kun je die van mij er ook tussenuit halen?
ik heb een remus sportuilaat en ik wil dat tussenstuk er tussenuit, omdat je dan een voller geluid zou hebben :wink:
naja ik laat het zelf ook doen
garage waar ik iemand ken die slijpt m er tussen uit en zet er een iets grotere buis overheen en last het hele zooitje aan elkaar... dus dat kost me 50 euro ofzow

R.A.T. RACING schreef:alleen tussen demper met de orginele achterdemper geeft niet zo heel veel effect ik vond het tegen vallen met andere achterdemper is het de moeite zeker waard als je er van houd
en ik heb op het moment een jappestyle uitlaat oftewel een grote pot en dat geeft nu al wel een mooi geluid maja meer is ook leuk... alleen zet ik er dan wel die demper terug in (dat opzetstukje zeg maar)

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » do 25 sep 2008, 11:29 am

zeker de moeite waard! je gaat er alleen op achteruit qua prestatie. ik heb alleen nog de kat en de einddemper. en zodra ik eens wat geld over heb komt er een spageti spruitstuk en een sportcat. Daarna ben ik eens benieuwd naar het geluid

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 25 sep 2008, 12:03 pm

puma sjakkes schreef:zeker de moeite waard! je gaat er alleen op achteruit qua prestatie. ik heb alleen nog de kat en de einddemper. en zodra ik eens wat geld over heb komt er een spageti spruitstuk en een sportcat. Daarna ben ik eens benieuwd naar het geluid
jij hebt dus ook geen middendemper meer...

dus zoals die van jou laatst klonk was het resultaat :P?

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » do 25 sep 2008, 1:08 pm

jep dat was het resultaat. kan er helaas niet meer van maken

pumadennis

Bericht door pumadennis » vr 26 sep 2008, 7:01 am

gister geweest het geintje koste 130 euro maar wel kwaliteit hoor :D

en VETTT :D ik laat alleen die demper er wel ff in(die kan ik er tcoh met 1 schroef uit halen voor meetings)

maarehm ik kom aardig in de buurt van een rally puma :P

pumadennis

Bericht door pumadennis » vr 26 sep 2008, 12:14 pm

Jacco schreef:Ben erg benieuwd!! Ben wel bevattelijk voor een mooi geluid :P!
Hoop wel dat je binnen de 95db blijft voor Zolder...
zondag ben je de 1e die het hoort van hier :P

puMARC

Bericht door puMARC » zo 28 sep 2008, 7:32 pm

bij is hij ook weg en vind het de moeite waard.
smorgen als het kouder is is staat hij lekker ruim en je hoort hem dan lekker verbranden in de uitlaat, lekker knetteren/ ofwel pruttelen.

iets meer Bass.. maar niet continu een brom

pumadennis

Bericht door pumadennis » ma 29 sep 2008, 5:59 am

Jacco schreef:
YEAHH!! :headbang: :P
en klonk aardig he :P haha

DutchDevil

Bericht door DutchDevil » di 30 sep 2008, 5:37 pm

puma sjakkes schreef:zeker de moeite waard! je gaat er alleen op achteruit qua prestatie. ik heb alleen nog de kat en de einddemper. en zodra ik eens wat geld over heb komt er een spageti spruitstuk en een sportcat. Daarna ben ik eens benieuwd naar het geluid

zonder middendemper minder prestaties ja? leg eens uit want daar ben ik wel benieuwd na


greetz,
dutchdevil

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 30 sep 2008, 5:45 pm

volgens mij valt dat wel mee (is mij tenminste verteld)...

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » di 30 sep 2008, 6:43 pm

DutchDevil schreef:

zonder middendemper minder prestaties ja? leg eens uit want daar ben ik wel benieuwd na


greetz,
dutchdevil
houd lichtjes in in de 1e versnelling en eers had ik op de navi een top van 215 en nu een top van 205

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » do 02 okt 2008, 6:10 pm

klopt jacco

Plaats reactie