Motor hapert bij snel optrekken

Plaats hier je vragen en/of info over de motor, chips, luchtfilters, andere onderdelen van onder de motorkap en alles wat met performance te maken heeft.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 27 mei 2008, 12:03 pm

Otto schreef::shock: Whaaaaaa!!!! En dat noemt zich dan liefhebber.... :evil:

Nee hor, grapje, geeft niet.. Schroef de kunststof plaat van de bovenkant van je motorblok, en je kijkt zo tegen je bougiedoppen aan. Die trek je los en met een bougiesleutel schroef je ze er zo uit. Google ff op plaatjes 'bougie', 'bougiekabel' en 'kleppendeksel'.

En bedankt...
Nee echt bedankt :-D
Je moet nou eenmaal alles 1x gedaan hebben he :wink:

Pumaloco

Bericht door Pumaloco » di 27 mei 2008, 7:28 pm

da is...en niets hoef je voor te schamen.. :oops:

zolang je weet wat gas en remen is komt het goed..
bij mij was er BTW `n bougie kabel geknakt waardoor ie als de motor kantelde(als je je gas in trap)dan maakte die kabel of iets vals contact..en nieuwe kabels erop gezet en twas over..

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 28 mei 2008, 7:44 am

Ik moet het ff afkloppen, maar hij heeft het al een paar dagen niet gedaan... Mss toch een vuiltje ofzo?
Ik heb hem ff een paar keer goed doorgetrapt met de Limburgtour en mss heeft da geholpen :twisted: We wachten het af. En anders ga ik toch eens kijken onder die plaat van mijn motor, wil ik ook wel eens zien hoe dat zit :-D Ik vind het leuk om zelf aan mijn auto te kunnen klussen :wink:

Bazzie

Bericht door Bazzie » wo 28 mei 2008, 6:06 pm

gabbagirl schreef:Ik moet het ff afkloppen, maar hij heeft het al een paar dagen niet gedaan... Mss toch een vuiltje ofzo?
Ik heb hem ff een paar keer goed doorgetrapt met de Limburgtour en mss heeft da geholpen :twisted: We wachten het af. En anders ga ik toch eens kijken onder die plaat van mijn motor, wil ik ook wel eens zien hoe dat zit :-D Ik vind het leuk om zelf aan mijn auto te kunnen klussen :wink:
Kom je ook gezellig op de MTS? :coolish:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 29 mei 2008, 7:26 am

Word wat druk vrees ik naast mijn werk en mijn functie als voorzitter van dit supergezellige clubbie! :wink:

Bazzie

Bericht door Bazzie » do 29 mei 2008, 3:59 pm

Dus met andere woorden je hebt een beetje drukte niet over voor het welzijn van je katje? :twisted:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 29 mei 2008, 4:35 pm

Bazzie schreef:Dus met andere woorden je hebt een beetje drukte niet over voor het welzijn van je katje? :twisted:

:shock:
Beetje?? Zullen we een weekje ruilen?? :P

en gaan we niet nu een beetje offtopic :roll:

Bazzie

Bericht door Bazzie » do 29 mei 2008, 5:49 pm

Ghehe is goed... :wink:
Sjaa nouja t'moet ook gezellg blijven toch :offtopic:

:-D

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 29 mei 2008, 5:53 pm

Klopt...om weer ontopic te komen: ik ga van het weekend mijn luchtfilter grondig schoonmaken. Hij heeft het de hele week al nie gedaan, maar goed...het moet toch gebeuren he.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 29 mei 2008, 10:08 pm

gabbagirl schreef:Klopt...om weer ontopic te komen: ik ga van het weekend mijn luchtfilter grondig schoonmaken. Hij heeft het de hele week al nie gedaan, maar goed...het moet toch gebeuren he.
Waar die Limburgse berglucht al niet goed voor is h? :wink:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Plaats reactie