CDlader probleempje

Heb je vragen en/of info over speakers, navigatiesystemen, autoradio's, dvd's, gameconsoles, dan kun je hier terecht.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
X-tof

CDlader probleempje

Bericht door X-tof » vr 31 mar 2006, 5:11 pm

Heb nu nieuwe radio in mijn katje staan maar heb nog 2 probleemkes met de CDlader.
De lader die er dus standaard inzat is niet compatibel met de nieuwe radio dus die is nu werkloos, probleem is dat ze die afgekoppelt hebben en dus geen electriciteit meer krijgt, maar daar zitten nog 6 cdtjes in van mij :cry2: Iemand een idee om die eruit te krijgen?

en omdat die lader toch werkloos is ben ik van plan die te demonteren (zit nu onder passagierszetel), iemand hier ervaring mee? is dat moeilijk?
En als ik hem er ooit vanonder krijg staat ie dus te koop he... :wink:

thx
X-tof

ronald

Bericht door ronald » vr 31 mar 2006, 7:56 pm

je cds eruit halen is simpel hoor.
gewoon wisselaar bij je accu en met twee draadjes aan accu naar wisselaar.
dus 1 aan de plus en 1 aan de min.
hou ze tegen je plus en min van je wisselaar en dan kun je als het goed is je magazijn eruit halen.
werkt dit niet dan kun je de behuizing los schroeven en kom je ook bij de cds.al zal dit misschien niet makkelijk zijn.

mijn wisselaar zat ook onder de stoel,nu in kofferbak.
ff je stoel los maken van bodem.kun je hem kantelen.
en zo makkelijk je wisselaar losmaken.

succes

:up:

X-tof

Bericht door X-tof » za 01 apr 2006, 9:30 am

Okido, thx.
Was al aan het vrezen dat er een adapter tussenmoest ofzo, omdat ik niet weet of een lader 12V aankan.
Ik hou jullie op de hoogte...

X-tof

X-tof

Bericht door X-tof » zo 16 apr 2006, 6:51 pm

Heb hem er dus uit gekregen, bedankt voor de raad ronald.
Maar voor mijn cds eruit te krijgen heb ik toch nog wat hulp nodig.

Er zitten 11 verschillende draadjes in de stekker...weet iemand welke ik moet verbinden met 12volt om mijn cds eruit te krijgen :cry2:

Afbeelding

Als het kan helpen wil ik hier wel eens alle kleurtjes vermelden hoor?? :shock:

De wisselaar staat dus ook te koop, als een goeie ziel hem dus wilt overkopen en hem installeren kan die mij natuurlijk ook altijd de cdtjes teruggeven he...

X-tof

Plaats reactie