Versterker voo Ford 6000 RDS EON ???

Heb je vragen en/of info over speakers, navigatiesystemen, autoradio's, dvd's, gameconsoles, dan kun je hier terecht.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 27 aug 2008, 10:30 am

R.A.T. RACING schreef:geen idee hoe het ding hette maar ik heb er toen een kastje tussen gezet die je aan sluit op de twee uitgangen van de radio en op dat kastje kun je de line out kabels op aan sluiten
Even een vraagje hierover.
Pascal heeft gisteren de subwoofer en versterker die ik van Marina heb overgenomen proberen aan te sluiten. Alles gelukt, behalve de aansluiting op de ford radio de 6000 zilveren serie... :? Gebeld met Ford voor een verloopstekker, maar die beweren dat dat niet bestaat, maar daarna had die het over een stekker van 256 euries.. :evil:
Iemand hier ervaring mee? :help1:
Oplossingen? Kosten?
Alvast bedankt!

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 27 aug 2008, 10:50 am

zal nog eens in mijn magazijn kijken kan goed zijn dat ik hem nog heb?

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » wo 27 aug 2008, 11:00 am

Da's inderdaad een goeie, ik wil nl. die van Pioneer die platte sub incl. versterker hebben, maar dan aangesloten op de originele cd-speler. Ben benieuwd of dit mogelijk is!
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 27 aug 2008, 5:45 pm

sorry gabba maar kan hem niet vinden
maar zo iets was het weet de oficele naam niet meer maar hier lijkt het op/is het
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 28 aug 2008, 6:37 am

Dank je voor de moeite!! :man:

Pascasl heeft voor mij ge?nformeerd bij Rijsbergen en dan daar hebben ze idd ook dit kastje wat jij op marktplaats hebt gevonden. Daar is die wat duurder, maar dan weet ik ook zeker dat ik geen kwaliteit in het geluid verlies door het kastje. Er zijn nl. nog goedkopere kastjes in omloop blijkt nu, maar met die schijn je mega geluidskwaliteit verlies te hebben!
En ik krijg bij Rijsbergen korting, dus dat moet helemaal goed komen!
Bedankt mensen!

puMARC

Bericht door puMARC » do 28 aug 2008, 8:37 am

moet je van high power naar low power (tulp) ?

van gewone speaker aansluitingen naar tulpstekkers?
daar heb ik wel van die kastjes voor? legge?

ik hoor wel van je :wink:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 28 aug 2008, 4:15 pm

O dat zou wel mooi zijn
Kan je ff nie bellen..privemobiel is gestorven....bel je vanavond ff als die aan de oplader ligt :wink:

Plaats reactie