Koelvloeistof (simpele vraagjes denk ik, maar toch)

Plaats hier je vragen en/of info over de motor, chips, luchtfilters, andere onderdelen van onder de motorkap en alles wat met performance te maken heeft.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

crz

Bericht door crz » ma 07 apr 2008, 10:47 am

Bij mij is bij het vervangen van de thermostaat het hele systeem schoon gespoeld en hebben ze er bij de garage kleurloze koelvloeistof ingedaan. Ga binnenkort maar weer rode inslaan :).

TopGear

Bericht door TopGear » ma 07 apr 2008, 4:06 pm

crz schreef:Bij mij is bij het vervangen van de thermostaat het hele systeem schoon gespoeld en hebben ze er bij de garage kleurloze koelvloeistof ingedaan. Ga binnenkort maar weer rode inslaan :).
Heb vanmiddag even bijgevuld. Ook de Ford koelvloeistof blijkt rood. Het type klopt op 1 nr na, dus ik geloof het verder wel. Benieuwd wat de dealer tegenkomt...
TG

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 08 apr 2008, 7:18 am

TopGear schreef:
Dat zou op de verpakking moeten staan toch? Niet dat je het stante pede moet nakijken, maar als je 'n keer tijd hebt... Just curious. TG
Heb niets meer staan dus zou het moeten gaan kopen...en aangezien ik het niet nodig heb.. ken da nog ffkes duren :wink:

TopGear

Bericht door TopGear » do 17 apr 2008, 10:10 am

Ok dan. Weet niet zeker of deze reactie op m'n eigen post in deze draad thuishoort, maar het koelsysteem had idd een lek, en wel bij het thermostaathuis. Daar is wat schoongemaakt en zijn wat slangen vernieuwd en nu moet het weer helemaal ok zijn. Ik geloof serieus dat ik er echt een hele goede garage aan heb. In mei doen ze de bekleding van de portieren, de raamstrips en niet in de laatste plaats de originele spiegels 8) 8) 8)

Plaats reactie