radio frame

Heb je vragen en/of info over speakers, navigatiesystemen, autoradio's, dvd's, gameconsoles, dan kun je hier terecht.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Gast

radio frame

Bericht door Gast » vr 14 sep 2007, 9:13 pm

Ik heb net een nieuwe radio gekocht en in de puma gezet. Gelijk bij de ford een inbouwframe gekocht. maar wat zag ik nou hebben ze alleen zwart. op ebay staat een hoop en ook zilver kleurige. Die moet ik natuurlijk hebben. Maar wanneer ik zo'n radio frame koop zit mn nieuwe radio er dan meteen goed en stevig in. want waar komt die dan in te hangen enzo? Of moet ik dan nog iets apart erbij kopen.?

Vast wel iemand die er ervaring mee heeft lijkt mij.

Greetz

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Bericht door Passiepooh » za 15 sep 2007, 1:35 pm

er zit boven de radio een geleiderstang... Bij je radio heb je vaak ook van die witte blokken die je op de achterkan van je radio kan monteren... dit is dan zeg maar hetgene waar hij aan blijft hangen... en dan zit hij wel stevig genoeg
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

Gast

Bericht door Gast » za 15 sep 2007, 7:10 pm

witte blokken heb ik nog niet gezien,

maar als ik het goed begrijp heb ik aan dat radio frame alleen wel genoeg. ik ga er denk ik eentje bestellen op ebay, hebben ze tenminste zilver en het is nog goedkoper ook 8)

hansie

Bericht door hansie » zo 16 sep 2007, 8:07 am

Bij je radio zit ook een inbouwframe wat je in het dasboard frame vastzet. Meestal is dat al voldoende en hoef je dat witte blokje niet te gebruiken.

Plaats reactie