Sideskirt op puma bouwen

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 23 nov 2006, 8:46 pm

Remco schreef:Ik heb er ook Wolf side skirts onder gezet, deze heb ik niet hoeve aan te passen. Heb alleen zelf steunen moeten maken aan de onderzijde van de skirt. Waarmee ze tegen de carrosserie aan komen, verder pasvorm is super. Achter de voorwielen is de afstand tussen de grond en onderzijde skirt 10 cm, de bodemplaat ligt zelfs ff hoger. Dit komt omdat mijn Puma verlaagt is, maar leverd met rijden geen problemen op. Zelf niet als ik met de Puma met de veerboot over ga naar de "vaste wal".

Das goed om te horen Remco.
Als we volgend jaar naar Texel komen is het goed om te weten dat we makkelijk op het veer komen.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Gulli

Bericht door Gulli » do 01 feb 2007, 9:36 pm

Weet iemand waar je deze voorlip en skirts kan halen? Ik zie bij Wolff iets dat er wel op lijkt maar helemaal hetzelfde ziet hij er niet uit volgens mij. Ik vond deze foto's bij onze franse ami's;

Afbeelding
Afbeelding

En dit zou dan de set van Wolff zijn;

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Misschien als je het zwarte stuk uit de originele bumper niet meekleurt dat het er dan al beter uit ziet. En rood natuurlijk ;)

Sorry ik maak ze ff kleiner > Ahh das al beter!
Laatst gewijzigd door Gulli op do 01 feb 2007, 9:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 01 feb 2007, 10:11 pm

Gulli dat is de zelfde frontlip hoor. alleen de enen foto ia wat meer van onderen genomen.
Kijk maar naar de welving (of hoe heet dat) aan de zijkant.
Bij de zilvere zie je die natuurlijk veel beter dan bij de rode.
Dat is ook zo met de plooi in het achterspatbord. Bij een zilvere vallen die designe onderdelen veel beter op dan bij een andere kleur.

Maar volgens mij is het de zelfde lip. Wolf

onder deknop links op de homepage (tuning) vind je de link naar de site van Wolf.
http://www.pumadrivers.nl/puma/index.ph ... Itemid=103
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

puMARC

Bericht door puMARC » do 01 feb 2007, 10:32 pm

zit allemaal een Wolf pakket op

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 02 feb 2007, 8:31 am

puMARC schreef:zit allemaal een Wolf pakket op
Klopt!! Allemaal Wolfie :wink:

Gulli

Bericht door Gulli » vr 02 feb 2007, 10:28 am

Dan is de kans groot dat ik als ik weer geld heb maar een Wolf pakketje ga bestellen ;)

Gabbagirl hoe ging het met monteren? Lukte dat een beetje?

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 02 feb 2007, 11:16 am

Gulli schreef:Dan is de kans groot dat ik als ik weer geld heb maar een Wolf pakketje ga bestellen ;)

Gabbagirl hoe ging het met monteren? Lukte dat een beetje?
Ik heb geen Wolff he :wink:
Maar monteren ging prima: bij de sideskirts heb ik kit ertussen en aan de uiteinden zitten ze nog met een tierip :wink: Hier geen schroefjes omdat ik er niet goed bij kon...heb geen brug, dus kon de banden niet ff makkelijk er af halen... gaatje boren en tieripje er door heen ging wel net :wink:
Ik moet hier wel bij zeggen dat een van de sideskirts niet helemaal goed aansluit aan de auto, maar waarschijnlijk is deze iets verboven nadat de vorige eigenaar ze van zijn Puma heeft afgehaald. De voorlip heb ik niet hoeven monteren, want ik heb de bumper incl. voorlip van Martin overgenomen, nadat mijn bumper een kusje tegen een andere auto had gegeven :whistle: Maar ook dat is volgens mij niet moeilijk. Kit en schroefjes aan de uiteinde. Voor mijn achterskirts geldt hetzelfde : kit en schroefjes aan de uiteinden.
Succes straks!

Gulli

Bericht door Gulli » vr 02 feb 2007, 12:58 pm

Ah, ik was in de war met Dutchdelite, die had m :P Maar bedankt voor de quick-guide :) Nu nog ff sparen!

RiZZaH

Bericht door RiZZaH » vr 02 feb 2007, 2:15 pm

kweetni ik zou toch opteren voor een bumper... kvind die lippen nie zo denderd op een puma...

greetz,
riz

hansie

Bericht door hansie » vr 02 feb 2007, 3:24 pm

Kijk anders een op http://www.megaflix.nl Daar staat een galery met bodykits op voor o.a. de Puma.

RiZZaH

Bericht door RiZZaH » vr 02 feb 2007, 4:43 pm

nou nie meer dan of ik kan ze ni vinden ;)

greetz,
riz

hansie

Bericht door hansie » za 03 feb 2007, 12:44 pm

RiZZaH schreef:nou nie meer dan of ik kan ze ni vinden ;)
greetz,
riz
Ik zie het, hij heeft ze er niet meer opstaan. :cry2:

RiZZaH

Bericht door RiZZaH » za 03 feb 2007, 3:12 pm

nou maar ze gaan wel op een nieuwe website komen :)

hier kun je ook wat bodykits vinden in de tuningshop waar ik men stukken haal: http://www.puffys.be

ze staan voorlopig nog op de oude site :) ben bezig ze te verplaatsen

greetz,
riz

Herrieschopper

Lester sideskirts

Bericht door Herrieschopper » vr 08 feb 2008, 2:33 pm

Heeft iemand ervaring met deze skirts ??

Afbeelding

Hebben ze een goeie pasvorm of moet er nog het nodige aan verandert worden??

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » vr 08 feb 2008, 4:05 pm

onder het kopje te koop op dit forum staat een setje op dit moment. Volgens Pumamartin (die ze ook heeft) zijn ze TOP!!
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Plaats reactie