Tellerhuis verwijderen

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
wesley

Tellerhuis verwijderen

Bericht door wesley » di 17 mar 2009, 4:47 pm

ik ben al aardig opweg maar zit met het volgende probleem

krijg de stekkers aan de achterkant van het tellerhuis niet los.... :?:?
heb alles zo'n beetje geprobeerd maar vraag me af of je deze gewoon los kan trekken of dat ze zoals alle stekkers met zo'n lipje zitten wat je moet indrukken...

ook krijg ik me snelheidsmeter kabel niet los staat bij die duitser (beschrijving uit ander topic) de geribbelde kanten pakken indrukken en eruit trekken maar dit lukt me echt niet :?:?
heb hem ook al bij de versnellingsbak los gehaald maar dit leverde alleen meer speling op...

iemand die me kan helpen ben de hele dag bezig geweest aan 3 stekkers die er nu nog steeds inzitten :(:(

alvast bedankt

cyberbootje

Re: Tellerhuis verwijderen

Bericht door cyberbootje » di 17 mar 2009, 5:50 pm

wesley schreef: ook krijg ik me snelheidsmeter kabel niet los staat bij die duitser (beschrijving uit ander topic) de geribbelde kanten pakken indrukken en eruit trekken maar dit lukt me echt niet :?:?
heb hem ook al bij de versnellingsbak los gehaald maar dit leverde alleen meer speling op...
In die ronde kabel kan je "knijpen" en dan springt hij los, je voelt als het goed is een stukje met wat ribbeltjes.

wesley

Bericht door wesley » di 17 mar 2009, 6:24 pm

en die andere stekkers? gewoon trekken??? (heb geleerd alles met beleid te doen:p)

cyberbootje

Bericht door cyberbootje » di 17 mar 2009, 6:59 pm

wesley schreef:en die andere stekkers? gewoon trekken??? (heb geleerd alles met beleid te doen:p)
Zodra je de km kabel los hebt kan je hem heel ver naar voren schuiven/beetje kantelen en dan zie je precies hoe hij vast zit.

wesley

Bericht door wesley » di 17 mar 2009, 8:12 pm

haha oke nu is dat het probleem niet meer deze kan je dus gewoon eruit trekken maar nu zit ik nog steeds met de km kabel kan knijpen en trekken wat ik wil maar komt er echt niet vanaf me hele handen liggen open :?

zie ook op het plaatje dat er een wit staafje blijft zitten...
nu heb ik die niet maar een koperen en daaromheen een wit omhulsel....
Afbeelding

maar goed krijg um der niet vanaf :evil:

toch maar even bij jou langs cyberbootje :roll: :lol:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » di 17 mar 2009, 9:15 pm

probeer anders de kmteller kabel aan de versnellingbak los te maken.

Je kunt dan de kabel een stukje naar binnen trekken en dan kun jet het tellerhuis er ook uithalen.
Dan kun je wel goed bij de kabel en krijg je hem zeer waarschijnlijk meteen los..
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

wesley

Bericht door wesley » di 17 mar 2009, 9:50 pm

ook krijg ik me snelheidsmeter kabel niet los staat bij die duitser (beschrijving uit ander topic) de geribbelde kanten pakken indrukken en eruit trekken maar dit lukt me echt niet Question?
heb hem ook al bij de versnellingsbak los gehaald maar dit leverde alleen meer speling op...
Had ik al gedaan....
maar hij zit echt muur vast heb lopen knijpen en trekken als een malle :puh:
maar te vergeefs....

cyberbootje

Bericht door cyberbootje » wo 18 mar 2009, 6:06 am

Eerst dacht ik ook dat is onmogelijk maar het kan echt, je kan er echt in knijpen.
Gooi maar een pm als je langs wil komen.

Plaats reactie