het regent het regent de voetjes worden nat

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » ma 20 okt 2008, 12:11 pm

Dees schreef:Okeej thanx voor de tips allemaal. Iemand een indicatie van kosten? Dan weet ik waar ik me op moet voorbereiden :)

Dat lichtgevendgoedje is echt een slim idee...dat ga ik eens opperen bij de garage. Want ben toch wel bang dat het ooit gaat roesten met die sloot in mijn Puma
Bij mij hebben ze gratis de lekkage gezocht met dat lichtgevend goedje :wink: Diagnose stellen mag (vind ik) weinig of niets kosten!

En idd wel goed droog maken telkens, want de roest gaat hard hoor! :evil:

Dees

Bericht door Dees » ma 20 okt 2008, 8:30 pm

Ja heb er nu continue een handdoek in liggen, mat eruit gehaald en handdoek dagelijks vernieuwen. Maar wat een gezeik steeds...

Jij was gewoon bij Ford geweest???

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 21 okt 2008, 9:06 am

nee naar ford ga ik niet...het woord service kennen ze nie namelijk!
Ik ben naar een schadehersteller gedaan. Ik moest daar zowiezo heen voor de roest toen en toen hebben ze dit meteen gecheckt. Ik zou gewoon ff bellen van te voren :wink:
Gabbagirl schreef:Ik ben er trouwens ook eindelijk achter waar de lekkage achter vandaan komt met dank aan Pascal!
De lasnaad links waar dat water langsloopt bij regenval als je de klep opendoet, is niet dicht Ook maar ff goed dichtkitten asap
Helaas is dit het dus niet... :? Netjes lasnaadje dichtgekit, maar heb vanochtend ff gecheckt, omdat het dus aardig regende..weer nat...het lijkt van de raamrubber te komen. Kwestie van vervangen??? Iemand?

Dees

Bericht door Dees » di 21 okt 2008, 10:08 am

Ik heb wel al mijn complete deurrubber vervangen...heeft niets opgeleverd.

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 21 okt 2008, 11:18 am

Ik moet ff herstellen..raamrubber..ik bedoelde eigenlijk het rubber van de achterklep..solly..
maar iemand hier ervaring mee?

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » di 21 okt 2008, 11:30 am

Werkt hetzelfde als deur rubber.
Afbeelding

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 21 okt 2008, 11:36 am

Ja maar ik bedoel meer quanta costa?
En kan dat rubber niet gewoon ook dichtkitten aan 1 kant :twisted: Wanneer moet dit rubber nou los? :roll:

Dees

Bericht door Dees » di 21 okt 2008, 3:42 pm

Ik heb voor mijn rubber 35,- betaald, incl. verzending. Komt van een sloop ergens

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 21 okt 2008, 5:15 pm

'k denk dat ik dan eerst nog eens enthousiast ga kitten :twisted:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » di 21 okt 2008, 7:16 pm

gabbagirl schreef:'k denk dat ik dan eerst nog eens enthousiast ga kitten :twisted:
zeker, als het niet werkt kun je nog altijd het rubber vervagen, toch
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 21 okt 2008, 7:32 pm

idd!
stuk goedkoper als het wel werkt :wink:

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Bericht door Passiepooh » wo 22 okt 2008, 6:33 am

ik heb van het weekend alle voorruit rubbers dichtgekit.. Aangezien het gister filnk geregend heeft, en de vloer niet natter is geworden, Hoop ik dat het probleem bij mij is opgelost...
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 22 okt 2008, 8:05 am

Zal duimen voor je!

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » wo 22 okt 2008, 11:28 am

Volgens mij ben ik zeldzaam met een droge Puma van 10 jaar oud. Heb laatst de alle bekleding eruit gehad, maar alles was kurkdroog. Dat was bij de Fiesta wel anders...
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

Dees

Bericht door Dees » wo 22 okt 2008, 9:02 pm

Otto schreef:Volgens mij ben ik zeldzaam met een droge Puma van 10 jaar oud. Heb laatst de alle bekleding eruit gehad, maar alles was kurkdroog. Dat was bij de Fiesta wel anders...
Roep maar niet te hard...

Volgende week moet ie de hele dag bij schadeservice staan, expert komt dan schade bekijken, wellicht kunnen ze dan meteen ff kijken waar het lekt

Plaats reactie