Portierlampje

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » di 26 aug 2008, 1:54 pm

Pumarlene schreef:ik doe ook maar ff mee :lol: :
Heb ook een lampje, voor de beide portieren, die aangaat als een vd de deuren niet dicht is :cheerlie:
(idem voor de "buzzer" :wink: )
lampje werkt bij mij voor alle deuren, buzzer alleen de bestuurderskant....

crz

Bericht door crz » ma 08 sep 2008, 3:20 pm

Volgens de Ford-dealer is het een microschakelaar in het slot van het portier, die dan niet meer zou werken. Vervangen betekent het hele slot vervangen zei ie. Wat er van waar is weet ik niet, maar goed.

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » ma 08 sep 2008, 4:12 pm

crz die van jou is van 98 toch?
de zoemer doet het wel maar het lampje niet?
zou ik zeggen dat je diode in je lichtzoemer kapot is verwissel je zoemer deze zaterdag eens met een ander of kom je niet naar valkenburg?

crz

Bericht door crz » ma 08 sep 2008, 4:53 pm

Jep februari 1998 Robert. De zoemer doet het inderdaad wel, en als het rechterportier en/of achterklep openstaat dan brandt het lampje wel. Alleen linkerportier open wel de zoemer maar geen lampje.

Zaterdag ben ik niet in Valkenburg, zondag wel in Landgraaf...!

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 09 sep 2008, 5:23 pm

He robert..mss kun je gewoon een standje maken...gratis advies van super puma monteur :man:

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » di 09 sep 2008, 8:06 pm

hmm ben er zelf zondag niet bij als ik er aan denk zal ik even uit printen wat en even met een andere puma kunt wisselen zal vast wel iemand zondag zijn die dat even wil doen en aan wie ik het kan uitleggen zaterdags .
vrijwilligers?

crz

Bericht door crz » wo 10 sep 2008, 7:19 am

Als er een handige harry is die dat zou willen doen, heel graag!! :-D

Plaats reactie