Afstandsbediening sleutel weigert

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

pumadennis

Bericht door pumadennis » di 29 jul 2008, 1:37 pm

niet meteen doen he maar zou het werken als je de plus van je hele auto er ff af haalt of is dat schadelijk voor de rest van de wagen?

okej je bent je radio instellingen kwijt maar meer kan er toch niet fout of wel?

(tis maar een idee)

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Bericht door Passiepooh » di 29 jul 2008, 1:42 pm

dat is idd ook een optie.. maar dan moet je hem wel even zonder spanning laten staan.. Er zit namelijk altijd nog een restspanning in bepaalde onderdelen...
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » di 29 jul 2008, 3:10 pm

pumadennis schreef:niet meteen doen he maar zou het werken als je de plus van je hele auto er ff af haalt of is dat schadelijk voor de rest van de wagen?

okej je bent je radio instellingen kwijt maar meer kan er toch niet fout of wel?

(tis maar een idee)
hmmm das evt. een eindoptie... eerst maar eens aan een computer hangen dat ding.... abs sensor schiet ook af en toe aan.. wellicht een electronische reset ofzo...

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » za 02 aug 2008, 7:32 am

Bij mij weigert die ook wel eens, komt meestal van de straling van masten! In Scheveningen staan er een hoop van die ondingen en die storen de frequentie van je alarm. Ben al een keer weggesleept door de ANWB om mijn auto ergens anders te zetten om het alarm er af te kunnen halen, de startondbreking moet ik zeggen... :? Hij zei dat hij nog nooit zoveel geouwehoer hiermee te maken had gehad als in Scheveningen :evil: Meer auto's hebben hier dus last van.

wesley

Bericht door wesley » vr 29 aug 2008, 10:52 am

ik heb gewoon me auto een dag zonder plus laten staan (had het ook namelijk) en me start onderbreking eraf gehaald.
nu doet hij het weer.
optimaal wil ik niet zeggen met die oude dingen maar als ik dicht bij de auto staat doet hij het gewoon weer.

maar de + van je auto is een goeie optie ffies tijdje wachten dat reserve stroom eraf is en (Zeker 15 min) en weer er aan hangen....

hoopt dat het lukt

gr

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Re:

Bericht door Sjoerd102 » ma 10 dec 2012, 6:44 pm

crz schreef:
Heartbeat schreef:
de how to is met de andere sleutel (3-knops) en het probleem is juist dat ie niet in de porgrammeermodus wil komen :wink:
Dit al geprobeerd?
*SCHOP OMHOOG* Afgelopen maand ook 2x probleem met sleutel gehad.
Dit geprobeerd en het werkt.
Moet ik er wel bij vertellen dat je sleutel 4x snel op stand II en I moet zetten.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Plaats reactie