centrale deurvergrendeling

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
wesley

centrale deurvergrendeling

Bericht door wesley » ma 05 mei 2008, 2:11 pm

even een vraagje als ik mijn deuren wil openen
druk ik natuurlijk het knopje open :twisted:
maar ik heb soms dat hij m niet pakt dan moet ik zowat me sleutel tegen me raam aan houden wil hij het signaal ontvangen????

nu ga je natuurlijk van het makkelijkste uit.......
de batterijen vervangen en....... nee hoor nog steeds.

nu vroeg ik me af of meerdere dit hebben met hun puma en hoe ik het kan verhelpen?????????

groetjes

Pumarlene

Re: centrale deurvergrendeling

Bericht door Pumarlene » ma 05 mei 2008, 3:50 pm

wesley schreef:even een vraagje als ik mijn deuren wil openen
druk ik natuurlijk het knopje open :twisted:
maar ik heb soms dat hij m niet pakt dan moet ik zowat me sleutel tegen me raam aan houden wil hij het signaal ontvangen????

nu ga je natuurlijk van het makkelijkste uit.......
de batterijen vervangen en....... nee hoor nog steeds.

nu vroeg ik me af of meerdere dit hebben met hun puma en hoe ik het kan verhelpen?????????

groetjes

Als de baterijen zijn vervangen, moet die eerst bij de Forddealer langs om het te laten programeren (was althans bij mij het geval) en daarna moet de sleutel OOK nog geprogrammeerd worden...
Maar nog steeds, moet ik er vlak naast staan, voordat ie hij uberhaupt reageert :?

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » ma 05 mei 2008, 4:30 pm

Heb hetzelfde probleem, maar ander alarmsysteem. Bij mij is het waarschijnlijk storing van zendmasten. hoor je vaker. Op de ene plek doet die het prima ergens anders nauwelijks!

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 05 mei 2008, 5:03 pm

Als je een systeem met infrarood hebt ga je dit probleem houden ben ik bang... bij dat systeem moet je goed "mikken" naar de sensor... (check ff bij je binneverlichting of daar een ontvanger zit).
inderdaad vervelend, maar aan de andere kant... auto's van deze leeftijd met, standaard, centrale deurvegrendeling zie je ook niet vaak... liever mikken dan helemaal niet :wink:

crz

Bericht door crz » ma 05 mei 2008, 5:26 pm

Altijd achteruit in-parkeren en dan op je voorruit richten, dat werkt altijd bij mij, ook van grote afstand! :wink:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » ma 05 mei 2008, 5:29 pm

Heartbeat schreef:Als je een systeem met infrarood hebt ga je dit probleem houden ben ik bang... bij dat systeem moet je goed "mikken" naar de sensor... (check ff bij je binneverlichting of daar een ontvanger zit).
inderdaad vervelend, maar aan de andere kant... auto's van deze leeftijd met, standaard, centrale deurvegrendeling zie je ook niet vaak... liever mikken dan helemaal niet :wink:

Dat zal ik wel hebben, maar ik vind het prima. Ik weet hoe het werkt en daar gaat het om.
En bovendien wat heb je er aan als je alarm op 20 meter van je auto het al doet. Worden je sleutels gejat, is het een makkie voor dieven om te zoeken welke auto er bij hoort (ervan uitgaande dat je tussen andere auto's staat he :wink: ). Tegenwoordig is het zelfs verplicht dat de alarmen van auto's het pas doen op een bepaalde afstand van een auto, om deze reden. :slim:

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » ma 05 mei 2008, 6:09 pm

crz schreef:Altijd achteruit in-parkeren en dan op je voorruit richten, dat werkt altijd bij mij, ook van grote afstand! :wink:
:hmm1: ...terwijl JIJ je Puma achteruit inparkeert, ga je op de voorruit richten....voor de deur te openen/sluiten? :giegel: ...

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 05 mei 2008, 7:41 pm

gabbagirl schreef:

Dat zal ik wel hebben, maar ik vind het prima. Ik weet hoe het werkt en daar gaat het om.
k heb het zelf ook, vandaar :wink: :lol:

Plaats reactie