plaatsing van een maxicosi in een Puma ..

Plaats hier je vragen en/of info over het interieur van je Puma! Kortom alles wat met de binnenkant van je Puma te maken heeft....

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Gast

plaatsing van een maxicosi in een Puma ..

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 10:00 am

Mijn broer rijdt een Puma en wil deze natuurlijk ab-so-luut niet kwijt! 8) .. zijn vrouw is echter in verwachting en tegenwoordig is het verplicht kinderen, baby's, te vervoeren in een maxi-cosi .. zij hebben echter nog nergens een maxi-cosi kunnen vinden die goed in de puma te plaatsen is. :(

mijn vraag is nu dus .. is er hier op het forum misschien een pumarijder met kinderen .. die hen advies kan geven over w?t voor 'n maxi-cosi in een puma zou passen??

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 12 aug 2005, 10:14 am

Hmm...er zijn eerder mensen met een Puma en een babytje, die de Puma gaan verkopen door dit probleem... :cry:

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 10:20 am

?cht? .. :shock:

maarre .. "once a puma always a puma"! .. mijn broer wil hem ?cht niet kwijt :(

.. er moet toch wel n oplossing zijn? :?



als ik 'm goed heb begrepen gaat het er vooral om dat bij de ene maxicosi de gordel van de puma te kort is .. en bij de anderen bijvoorbeeld door de achterbank van de puma de maxicosi in een verkeerde stand komt te staan .. waardoor deze niet vast genoeg kan staan ..

ook staan de voorstoelen van de puma eigenlijk te ver naar achteren, maarja dat is redelijk makkelijk te verhelpen door de rails van die stoelen iets naar voren te plaatsen .. als dat 't enige probleem was dan had m'n broer die maxicosi allangg gekocht :D

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 12 aug 2005, 10:21 am

Ik vind ook: once a Puma, always a Puma, maar tja...
Maybe heeft de garage een oplossing???
Of iemand anders hier..Heb zelf geen kids, dus geen oplossing voor je :roll:

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 10:25 am

toch bedankt!

& ja .. 'k geloof dat hij vandaag bij de garage zou informeren ..
't leek me alleen handig het ook nog even hier op het forum te vragen ..
altijd te proberen hey? :wink:

frp1700

Bericht door frp1700 » vr 12 aug 2005, 10:25 am

ik dacht nochtans dat Ford zelf in de tijd dat de puma in de toonzaal stond een "kids-pakket" aanbood... :roll:

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 10:26 am

dat zou super zijn!

frp1700

Bericht door frp1700 » vr 12 aug 2005, 10:29 am

btw: je kan een puma bij 'n forddealer laten uitrusten met "ISOFIX" bevestigingspunten, dan past elke maxicosy op de achterbank

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » vr 12 aug 2005, 10:44 am

je kunt ook de gordels laten verlengen pas ook moeten doen voor een opel vivaro paste het stoeltje ook niet gordel te kort

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 12:03 pm

ik kan gemallelijk een kinderstoel in men puma zetten,
maar vraag me niet welk merk het is ... ik heb wel net een sms-je gestuurd om te vragen welk merk het is en van zo vlug ik antwoord krijg post ik het hier!
PS het is nog een mooie hoor, ziet er uit als een kuipzetel!!

greetz

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 12:05 pm

geweldig :D

zou super zijn als je dat hier kon plaatsen ja!

Gast

Bericht door Gast » vr 12 aug 2005, 1:22 pm

heb net een sms terug gehad ...
de stoel is van het merk b?b?-confort

greetz

Gast

Bericht door Gast » wo 17 aug 2005, 4:15 pm

een pericles maxicosi past er ook in maar enkel op de voorste zetel,achteraan is da te schuin en zit de baby echt ni confortabel,kem da ook zo gedaan vanvoor, just nadeel da moeder vanachter op da bankske mag kruipen :D

Plaats reactie