zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
robster-f

zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door robster-f » wo 19 okt 2011, 2:04 pm

Ik wil de zwarte onderlip los krijgen die in de voorbumper zit maar krijg hem niet los. De bovenkant heb ik losgekregen maar de onderkant krijg ik met geen mogelijkheid los. Moet ik hiervoor de hele voorbumper loshalen??
graag een snelle reactie want wil graag aan de slag

alvast bedankt!!

robster-f

Re: zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door robster-f » wo 19 okt 2011, 2:09 pm

even ter verduidelijking, je hebt de grill waar het kenteken voorhangt en daar direct onder zit er een soort plastic zwarte balk (kan als onderdeel van de grill beschouwt worden, hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en dat iemand mij kan helpen,

X-tof

Re: zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door X-tof » wo 19 okt 2011, 2:30 pm

Dan kruip je best helemaal onder de wagen want die zit echt goed vast.
ook handig is de carter-bescherming losvijzen, dan heb je wat meer ruimte.

Ik weet nog dat ik hier al een paar keer op gevloekt heb :roll:
Dus neem je tijd want voor je het weet breek je een paar van die lipjes af waarmee hij vastzit

robster-f

Re: zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door robster-f » wo 19 okt 2011, 4:21 pm

bedankt voor de reactie, ik was eerst van plan om dit onderdeel ook te wrappen maar ben er uiteindelijk van afgezien want ik twijfel dat ik dit tot een mooi resultaat kan brengen

robster-f

Re: zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door robster-f » do 27 okt 2011, 10:04 am

Ik denk dat mijn wrapskills niet goed genoeg zijn, ik ben zelf nogal perfectionistisch en als er fout op te zien is dan denk ik dat me me eraan ga ergeren, maargoed misschien gaat dit nog wel een keer proberen als ik weer eens vakantie heb

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: zwarte onderlip onder de grill ford puma verwijderen

Bericht door pumamartin » do 27 okt 2011, 6:48 pm

robster-f schreef:Ik denk dat mijn wrapskills niet goed genoeg zijn, ik ben zelf nogal perfectionistisch en als er fout op te zien is dan denk ik dat me me eraan ga ergeren, maargoed misschien gaat dit nog wel een keer proberen als ik weer eens vakantie heb
Je hebt tegenwoordig toch ook dat dompel proces.
Wij hebben dat eens tijdens de Essen Motorshow mogen testen

http://www.youtube.com/watch?v=FvM0eqKyk14" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=6dWIa9I8JR4" onclick="window.open(this.href);return false;
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Plaats reactie