Raamspoilers

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
wesley

Raamspoilers

Bericht door wesley » ma 11 mei 2009, 9:26 pm

Reed van de week lekker met me puma rond, raampje open (was tenslotte mooi weer) zie ik ineens iets voorbij vliegen.

zonder te weten wat het was reed ik terug zag ik dat me raamspoiler de benen had genomen :roll:

ik heb ze goed proberen vast te zetten maar aangezien de raamrubbers niet zo heel diep zijn krijg ik ze er niet goed op.....

iemand een ideetje?

en nee seconde lijm is geen optie 8)

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 12 mei 2009, 7:18 am

:giegel:
Dat schiet ook niet op... bij mij zitten ze er echt goed in! Uitwaaien is geen optie, omdat ze ook wat klem zitten....geen idee wat je anders moet doen om zo'n probleem aan te passen! zijn het wel de juiste voor de puma?

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » di 12 mei 2009, 4:18 pm

Kit geen optie?
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 12 mei 2009, 5:39 pm

lastig denk ik want die raamspoiler hoort geklemd te zitten tussen het rubber en je raam (als die dicht zit). Er zit wat beweging in bij mij tenminste met opendoen/dichtdoen van de ramen. Denk dat je met kitten je raam in de weg gaat zitten mss :hmm1:

wesley

Bericht door wesley » di 12 mei 2009, 8:56 pm

kitten is geen optie nee en bij mij zit hij ook geklemd als ik me raam dicht heb maar met open raam en dan rond de 70km vliegen ze er vanaf :evil:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 13 mei 2009, 6:35 am

hmm...niet meer doen dan :wink:
maar bij mij zakt die ook wel iets naar beneden als ik het raam los heb, maar dat ze eraf vliegen... :roll: Maar goed, ik rij ook geen 70 met mijn ramen helemaal los...veel te veel herrie :wink:

Plaats reactie