Achterruitverwarming doet het niet/nauwelijks!

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Pumarlene

Achterruitverwarming doet het niet/nauwelijks!

Bericht door Pumarlene » ma 08 dec 2008, 6:10 pm

Zoals al hierboven reeds staat vermeld.....doet mijn achterruitverwaming het niet tot nauwelijks..... h??l vervelend natuurlijk als je niet meer achteruit (door je achterruit :lol: ) kan kijken :? ...
Iemand tips, ervaring etc voor mij :hmm1: ??

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » ma 08 dec 2008, 7:44 pm

is je zekering kapot??
check ff in je boekje welke zekering je moet hebben. Die haal je er dan ff uit. is dat draadje kapot dan is die stuk..nieuwe erin en dan doet die het weer.
is dit het niet dan kan ik je ook nie helpen :wink:

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » di 09 dec 2008, 12:28 pm

Thanx,
Iwan (de Puma-monteur :wink: ) kijkt er straks even naar...
zou het dit het niet zijn, maar de achterruit zelf: KRIJG IK EEN NIEUWE :lol: 8) !!

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » di 09 dec 2008, 12:56 pm

ff met een schuurpapiertje langs de palletjes in het kofferdeksel en de aansluiting in de kofferbak gaan. Kan zijn dat die gecorrodeert zijn en dus geen contact meer maken.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » di 09 dec 2008, 5:21 pm

Otto schreef:ff met een schuurpapiertje langs de palletjes in het kofferdeksel en de aansluiting in de kofferbak gaan. Kan zijn dat die gecorrodeert zijn en dus geen contact meer maken.
vervangen is vaak beter omdat deze vaak verbrand is van binnen door het slechte contact

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » do 11 dec 2008, 9:48 pm

thanx, zal het morgen direct eens gaan schuren, en anders mag Iwan ze vervangen.... :wink:

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » di 16 dec 2008, 8:49 pm

OTTO schreef:ff met een schuurpapiertje langs de palletjes in het kofferdeksel en de aansluiting in de kofferbak gaan. Kan zijn dat die gecorrodeert zijn en dus geen contact meer maken.
R.A.T. RACING schreef: vervangen is vaak beter omdat deze vaak verbrand is van binnen door het slechte contact
:? idd, Iwan heeft net gekeken....moet nieuwe stekker morgen bij de dealer gaan bestellen.... en als ie het dan NOG niet doet...... OOK nog een nieuwe achterruit! 8)

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » vr 06 nov 2009, 1:51 pm

UPDATE: Na schuren van palletjes, nieuwe zekering, EN nieuwe achterruit....deed ie het anno 2009 nog steeds niet :cry:
Zojuist maar naar de dure Forddealer geweest (waren nog wat ander "onduidelijkheden" rondom de Puma :wink: ) .... bleek dat de kabeltjes niet goed aan de nieuwe zekering waren aangesloten (1,2+4 ipv 1,2+3) :evil:
.... hoe dan ook........ HIJ DOET UT :cheerlie:

Plaats reactie