Sideskirt op puma bouwen

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Gast

Bericht door Gast » wo 25 okt 2006, 9:51 pm

Inderdaad....goed lezen, achter de voorbanden....ben niet technisch, maar achter de achterbanden dat lijkt me stug...

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 26 okt 2006, 4:25 pm

zo gek is dat nog niet die stukken die gaba op haar achterbumper heeft noemen ze bumperskirt afgekort skirt en zitten achter de achterwielen :wink:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 27 okt 2006, 11:23 am

R.A.T. RACING schreef:zo gek is dat nog niet die stukken die gaba op haar achterbumper heeft noemen ze bumperskirt afgekort skirt en zitten achter de achterwielen :wink:
Dat klopt :-D

Gast

Bericht door Gast » do 02 nov 2006, 9:53 am

Hmmm.....heeft iemand nog ideeen voor mooie sideskirts??? Laat even weten wat jullie er onder hebben..als het kan met foto, merk, leverancier, prijs etc...
alvast bedankt...

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 02 nov 2006, 11:23 am

kijk foto's meeting reports zou ik zeggen en zoek maar uit

hansie

Bericht door hansie » zo 05 nov 2006, 9:52 am

Op deze site staan links naar alle bodykits voor de Puma
http://www.megaflix.nl/coppermine/index.php?cat=5

Nowi

Bericht door Nowi » zo 05 nov 2006, 12:15 pm

hansie schreef:Op deze site staan links naar alle bodykits voor de Puma
http://www.megaflix.nl/coppermine/index.php?cat=5
Je hebt toch ook een kit waarbij achteraan alleen zo een hoekjes hebt onder de bumper. Welk merk is die kit?
sorry voor de off topic
Wil die zijlijsten vandaar...

Pumagirl

Bericht door Pumagirl » zo 05 nov 2006, 12:35 pm

Volgens mij heeft Wolf en Carline deze te koop.

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » zo 05 nov 2006, 5:54 pm

rieger heeft die onderandere word onder meer merken verkocht zelf even rond zoeken zit best wel prijs verschil in hier en daar

Gast

sideskirts

Bericht door Gast » do 09 nov 2006, 1:09 pm

Heeft iemand ervaring met universele sideskirts "radical"?? o.a. van nlpower

Gast

nog een x

Bericht door Gast » za 11 nov 2006, 3:26 pm

Weet iemand welke sideskirts er op de auto van Dutchdelite zitten?? Heb haar pm gestuurd ma nog nix gehoord...

gabbagirl

Re: nog een x

Bericht door gabbagirl » za 11 nov 2006, 6:34 pm

Cosmicgate82 schreef:Weet iemand welke sideskirts er op de auto van Dutchdelite zitten?? Heb haar pm gestuurd ma nog nix gehoord...

Wolff!!

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » za 18 nov 2006, 7:28 pm

pas wel eerst je skirts die je bestelt hebt passen niet goed moet bij gewerkt worden :wink:

Remco
Puma Newbie
Puma Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 28 aug 2005, 3:46 pm
Locatie: Den Burg (Texel)
Contacteer:

Bericht door Remco » wo 22 nov 2006, 9:18 pm

Ik heb er ook Wolf side skirts onder gezet, deze heb ik niet hoeve aan te passen. Heb alleen zelf steunen moeten maken aan de onderzijde van de skirt. Waarmee ze tegen de carrosserie aan komen, verder pasvorm is super. Achter de voorwielen is de afstand tussen de grond en onderzijde skirt 10 cm, de bodemplaat ligt zelfs ff hoger. Dit komt omdat mijn Puma verlaagt is, maar leverd met rijden geen problemen op. Zelf niet als ik met de Puma met de veerboot over ga naar de "vaste wal".

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 22 nov 2006, 10:46 pm

R.A.T. RACING schreef:pas wel eerst je skirts die je bestelt hebt passen niet goed moet bij gewerkt worden :wink:
dit gaat eigenlijk meer over de skirt die hij heeft bestelt en die was niet van wolf :wink:

Plaats reactie