oude spiegels?

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
TopGear

oude spiegels?

Bericht door TopGear » za 15 mar 2008, 7:30 pm

Hi all

mijn oh zo dierbare nieuwe Puma heeft van z'n vorige eigenaar nieuwe sportspiegels cadeau gekregen. Heel lief van hem of haar, maar het zicht bevalt me niet zo ontzettend... De Puma heeft al een dode hoek waar ik vooralsnog U tegen zeg, en die spiegeltjes helpen daar niet heel erg bij.

Nu zijn de opzetstukken van die spiegels door de Ford dealer voor aflevering zo achterlijk mooi opnieuw gespoten (en dat was hard nodig ook) dat ik inmiddels twijfel of ik ze er wel vanaf wil halen, maar toch, is het mogelijk om de Puma weer van zijn oude spiegels te voorzien, inclusief de elektrische bediening waar ik natuurlijk niet van af wil zien? En inclusief dat Melina blue uiteraard?

Wat zou dat ongeveer moeten kosten?

TopGear

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » za 15 mar 2008, 8:22 pm

Top Gear, dat is zeker mogelijk.
Ik neem aan dat de M3 spiegels ook electrisch te bedienen zijn??

Kijk rond op Ebay en plaats een post in gezocht (daar hoord deze post eigenlijk thuis :wink: )

Misschien wil iemand van de leden wel ruilen... de originele tegen jou M3 spiegels.
Ik heb de originele nog liggen maar dat zijn geen electrische maar gewoon handmatig te bedienen en natuurlijk Moondust Silver.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

TopGear

Bericht door TopGear » za 15 mar 2008, 8:33 pm

pumamartin schreef:Top Gear, dat is zeker mogelijk.
Ik neem aan dat de M3 spiegels ook electrisch te bedienen zijn??

Kijk rond op Ebay en plaats een post in gezocht (daar hoord deze post eigenlijk thuis :wink: )

Misschien wil iemand van de leden wel ruilen... de originele tegen jou M3 spiegels.

Ik heb de originele nog liggen maar dat zijn geen electrische maar gewoon handmatig te bedienen en natuurlijk Moondust Silver.
Die M3's zoals ze schijnen te heten zijn idd ook elektrisch te bedienen.
De vraag was eerlijk gezegd vooral aan wat voor kosten ik moet denken bij het ombouwen van die spiegels...
Handig om te weten voor ik echt op zoek ga, denk ik.

TopGear

TopGear

Bericht door TopGear » vr 09 mei 2008, 3:40 pm

Afbeelding

Jaja, ik weet het, ZO bijzonder is het nu ook weer niet, originele spiegels op een Puma, maar ik ben er blij mee 8)

Plaats reactie