voorruit vervangen

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

voorruit vervangen

Bericht door Harry » vr 15 feb 2008, 12:14 pm

Moet bij mijn zilveren :P puma de voorruit laten vervangener zitten bij de binnenspiegel links en rechts een scheur van ongeveer 4 cm, dus moet worden vervangen.
Dit kost bij Carglass ?580,- maar mij ?65,- euro eigen risico.

Oja is een met verwarming.
Afbeelding

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » vr 15 feb 2008, 3:12 pm

ook "getint"?
... aangezien de mijne 1331euro kostte, zowel bij de dealer alsook bij autoruitdirect.nl....
En zoals ik al eens "ergens hier in een ander onderwerp" opmerkte.... sommige bedrijven nemen zelfs je eigen risico nog over :wink: !

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » vr 15 feb 2008, 11:21 pm

Hij verzekerde mij dat ik dezelfde ruit zou krijgen die er inzit.
Er waren maar twee optie's met of zonder verwarming.
Afbeelding

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » za 23 feb 2008, 9:39 am

Ruit vervangen, en is exact dezelfde leverancier als die wat er inzat.
Ze hebben twee ruiten met of zonder verwarming.
Dit betekend dat autoruitdirect de zaak flest voor zo'n ?700.- :evil:
Zo kunnen ze idd het eigen risico voor hun deel pakken en dan nog ruim ?600,- in hun zak stoppen.
Geen wonder dat de verzekeringen zo duur zijn, dergelijke bedrijven moesten uitgesloten worden door hun.
Afbeelding

Josz

Bericht door Josz » za 23 feb 2008, 12:07 pm

Is het eigelijk technisch mogelijk om een ruit met verwarming te plaatsen en te laten functioneren natuurlijk als je nu een `normale`ruit hebt??

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » za 23 feb 2008, 12:34 pm

... ik denk het eerlijk gezegd niet!... :wink:

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » za 23 feb 2008, 1:21 pm

Dit is zeker mogelijk, je zult waarschijnlijk de draden hiervoor moeten aanleggen, tenzij ze hebben gekozen voor een standaard kabelboom zitten ze er misschien al in.
Afbeelding

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » za 23 feb 2008, 3:36 pm

Dat lijkt mij toch ook!
Alles is mogelijk :wink: Alleen zul je soms extra draden moeten trekken! hoop het niet iig als je dit wil gaan doen :wink:

Josz

Bericht door Josz » za 23 feb 2008, 5:20 pm

ben niet van plan om het zomaar te gaan proberen ofzo maar het is meer een mogelijke upgrade als mn huidige ruit aan vervanging toe mocht zijn :)

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » zo 24 feb 2008, 8:16 pm

kijk eens achter de kunstof lijstjes die langs je zitten(a style) of daat al een aansluiting zit

Josz

Bericht door Josz » zo 24 feb 2008, 8:48 pm

okay aansluiting zou dusz bij de a-stijl moeten zitten? Word morgen even bekeken natuurlijk :D

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » di 01 apr 2008, 6:34 pm

mensen ik weet niet waar jullie gaan voor je ruiten... ma ik krijg via mijn spuiter een getinte + verwarmde voorruit voor 310 euries... kan aan mij ligge maar volgens mij moete jullie toch echt eens verder kijken dan jullie neus lang is.. krijg ook een neiuwe achterruit omdat een paar draadjes van de verwarming kapot zijn voor 180 euries

grtz

sjakkes

Pumarlene

Bericht door Pumarlene » di 01 apr 2008, 9:54 pm

puma sjakkes schreef:mensen ik weet niet waar jullie gaan voor je ruiten... ma ik krijg via mijn spuiter een getinte + verwarmde voorruit voor 310 euries... kan aan mij ligge maar volgens mij moete jullie toch echt eens verder kijken dan jullie neus lang is.. krijg ook een neiuwe achterruit omdat een paar draadjes van de verwarming kapot zijn voor 180 euries

grtz

sjakkes
Nouja, dat bepalen WIJ niet, maar "onze" verzekering....en die vond 1331 een "acceptabele prijs voor een Pumavoorruit :? ! Maar 1000eurootjes verschil is wel veel zeg :evil:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 02 apr 2008, 7:39 am

Waar regel jij dat sjakkes? wat is de prijs voor een gewone niet getinte en niet verwarmde voorruit?
Die van mij moet vervangen worden, nu de lekkage niet weg is... :cry3: En ik geen zin heb om 800 euries te dokken hiervoor!

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » wo 02 apr 2008, 2:41 pm

Bij mijn weten is niet getint niet te krijgen, het is alleen met of zonder verwarming.
Afbeelding

Plaats reactie