Onderplaat reserveband

Heb je vragen en/of info over de Puma body, bijvoorbeeld over spoilers, sideskirts etc., gewoon over dat wat aan de buitenkant (exterieur) van de Puma zit, plaats ze hier!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
X-tof

Onderplaat reserveband

Bericht door X-tof » di 18 dec 2007, 9:21 am

Het is nu al de 2e keer in een maand tijd dat ik de plaat waar de reserveband op ligt moet vastschroeven. Die komt blijkbaar los door de trillingen?

Eerste keer zat die zo los dat die uit zen haak sprong toen ik over een drempel reed, die plaat begon dan over het asfalt te schuren...

Iemand anders hier al problemen mee gehad?

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » di 18 dec 2007, 11:17 am

X-Tof heb jij je puma verlaagd of niet?

Bij mij zit die plaat er niet meer onder aangezien mijn puma verlaagd is, en bij een lekke band waarschijnlijk die band er dan helemaal niet meer onderuit krijg.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » di 18 dec 2007, 1:01 pm

Ik zou zeggen: gewoon heel goed vastdraaien. Ik heb er nl. geen last van, en mijn auto is op z'n zachtst gezegt 'lostrilgevoelig'.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

X-tof

Bericht door X-tof » di 18 dec 2007, 7:27 pm

Nee is niet verlaagd.
Rij nu al 3 jaar met de puma, meestal draai ik hem niet goed vast zodat ik hem in geval van nood nog steeds loskrijg.
nu heb ik hem wel goed vastgedraait maar precies niet genoeg

Clawz

Bericht door Clawz » wo 19 dec 2007, 11:15 pm

X-tof schreef:Nee is niet verlaagd.
Rij nu al 3 jaar met de puma, meestal draai ik hem niet goed vast zodat ik hem in geval van nood nog steeds loskrijg.
nu heb ik hem wel goed vastgedraait maar precies niet genoeg
Waarom? Je hebt toch de moersleutel in de krik zitten? Daarmee kan je hem met 2 vingers in je neus losdraaien mocht je hem nodig hebben, dus hij kan (en moet!) goed vast zitten!
Gebruik de bout-kant, niet het plastic schroevendraaierkantje... dat is puur en alleen voor de afdekplaatjes op de klavervelgen.

X-tof

Bericht door X-tof » zo 23 dec 2007, 10:00 am

Shame on me .... :oops:

Ik gebruikte altijd dat plastic stukje, is nu natuurlijk volledig versleten..
Goeie opmerking van je Clawz, nu kan ik hem idd volledig vastdraaien.

X-tof

Plaats reactie