Zekering klapt er af en toe uit

Hier vind je alle onderwerpen die met je electronica te maken hebben, van electrische ramen tot zekeringen

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
gabbagirl

Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door gabbagirl » zo 16 jan 2011, 11:27 am

Vraagje....kan het op zich ook pm-en naar Robert, maar denk mss weet iemand anders het ook. Robert heeft mij destijds geholpen met het installeren van mijn stroboscooplampen achter de grill. Er zit een zekering tussen speciaal voor deze lampies. Die klapt er af en toe uit. Geen idee waarom. Niet elke keer...soms....laatste keer had ik de motor niet aanstaan, en toen klapte die er uit. maar weet niet of dit een verschil zou uitmaken...ben geen techneut :wink:
Iemand tips? Zou het ook door het vochtige weer kunnen komen? Ik weet dat mijn Puma wat vochtiger is dan een "standaard" auto....heb af en toe lekkages gehad, en er zit er nog 1tje in mijn kofferbak, dus mss dat het daar aan ligt.

R.A.T. RACING

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door R.A.T. RACING » zo 16 jan 2011, 11:48 am

heb je al 1 maat zwaardere zekering gebruikt?
weet zo even niet meer hoe en wat er op aangesloten is maar misschien zit er meer op en is de zekering te zwak daar voor

puma sjakkes

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door puma sjakkes » zo 16 jan 2011, 12:09 pm

of er zit vocht in... wat met dit weer natuurlijk niet onmogelijk zal zijn

gabbagirl

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door gabbagirl » ma 17 jan 2011, 12:49 pm

thnx guys...
alleen is er iets raars aan de hand...alles werkt weer. er moet dus, denk ik, een andere zekering uitgeklapt zijn. het is voor mij namelijk een bekend geluid.... maar om nu alle zekeringen er uit te trekken om te kijken welke dan kapot is....nee dank je... ik wacht wel ff af of er iets is dat niet meer werkt. voor zover ik nu kan overzien werkt alles...vreemdvreemdvreemd.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door pumamartin » ma 17 jan 2011, 1:20 pm

Als een zekering er uitklapt dan gaat die het niet zomaar weer doen Lidewij.
Kapot is kapot.
Kan het niet zo zijn dat die lichten het niet deden doordat de boel idd vochtig was? Nu is het wellicht weer droog en is er weer contact/werkt de boeld weer?
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

gabbagirl

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door gabbagirl » ma 17 jan 2011, 6:58 pm

kan best zijn wat je zegt, wb vocht. maar ik weet nu helemaal niet 100% zeker dat ze het vorig week niet deden..
En ik weet dat een zekering niet kapot kan gaan en het dan weer magically kan doen...zo blond ben ik nog net niet hihi (sorry @ all blonds) :rasp: :mrgreen:
toen ik die zekering eruit hoorde klappen heb ik het knopje uitgedaan. ik had geen zicht buiten in een ruit ofzo dus niet gezien of ze het wel of niet deden. maar omdat ik het geluid hoorde van een kapotte zekering, dacht ik....stroboscoopjes weer eruit (het is al 1x of 2x eerder gebeurd nl.)
dus ik dacht gisteren, laat ik toch ff checken of ze het nu wel of niet doen bij mij thuis met zicht op het raam en toen deden ze het gewoon. dus zo goed als zeker was het helemaal niet die zekering van de stroboscopen. maar van iets anders...vandaar dat ik zei, ik merk wel wat het binnekort niet meer goed doet :roll:
we'll see...
eindelijk al eens deze willen gebruiken: :slot:
thnx guys voor het meedenken! altijd handig!

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Re: Zekering klapt er af en toe uit

Bericht door Passiepooh » ma 17 jan 2011, 9:52 pm

alleen de deur dicht doen gaat niet meer voor jou :rasp: :wink: :lol:
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

Plaats reactie