Knipperlicht relais

Hier vind je alle onderwerpen die met je electronica te maken hebben, van electrische ramen tot zekeringen

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
gabbagirl

Knipperlicht relais

Bericht door gabbagirl » vr 07 dec 2007, 12:40 pm

Mijn knipperlicht is weer eens dat knipper geluid aan het maken, terwijl het knipperlicht niet aan staat. Erg vermoeiend :evil: Ik weet dat dit hoogst waarschijnlijk het relais is, maar dat is nog geen half jaar al vervangen wegens hetzelfde probleem. Toch gek dat het nu al weer kapot is. Maar goed...mijn vraag is, waar zit dat relais en kan ik hem zelf vervangen? Dan kan ik ff bij de garage een nieuwe halen en zelf er in zetten dit weekend...

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 11 dec 2007, 5:01 pm

Niemand die dit weet?

Ik ga donderdag naar de garage om het door te laten meten, want het is idd niet goed dat die nu al kapot is...Dus ff vervangen zit er nu niet bij...wordt af en toe wel gek van dat geluid :lijperd:

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » di 11 dec 2007, 5:12 pm

zit links onder aan je knipperlicht schakelaar als ik me niet vergis (onder de kappen natuurlijk)

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 11 dec 2007, 7:06 pm

Ok dat dacht ik al, omdat ik de vorige keer volgens mij had gezien dat ze de kappen eraf hadden gehaald ja... nou ja we zien donderdag wel bij de garage. De knipperlichtrelais reageert nu ook zo'n beetje op alle andere instrumenten...verwarming aan zetten, ruitenwisser....dan knippert die een keer of begint weer... :roll:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 14 dec 2007, 9:46 am

De garage heeft er naar gekeken en mijn alarmlichtschakelaar blijkt kapot te zijn. Dus die moet vervangen worden...schakelaar is besteld, maar hopelijk is dat geen duur grappie :roll:

Plaats reactie