Xenon

Hier vind je alles wat met verlichting te maken heeft, van achterlichten tot Xenon

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

popeye_65

Xenon

Bericht door popeye_65 » wo 28 mei 2008, 4:50 pm

Zit een beetje rond te kijken voor xenon maar zie door de bomen het bos niet meer. heb een aantal merken gevonden van chinastyle tot camco. Iemand ervaringen met bepaalde goedkopere merken? want pilot en camco zijn top maar vind die net iets te duur zeg maar

Import model: ? 70,00
Hid cool: ? 94,01
Conquer: ? 99,00
MotoHID: ?99,00
Carnamics: ?129,00
Klight: ? 129,71
Pearl: ? 139,00
Topto: ? 178,50
Pilot: ? 179,-
Camco: ? 249

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » wo 28 mei 2008, 4:52 pm

www.carfanatics.nl ff aanmelden. heb je voor 150 euro een pilot setje

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » wo 28 mei 2008, 8:55 pm

Ik heb dus pilot.. top idd maar een van de branders is nu wel al kapot na iets meer dan anderhalf jaar.... Nikea heeft ook al een brander moeten vervangen na net iets meer dan een jaar..
Nu geven ze volgens mij 2 jaar garantie maar toen wij ze kochten maar 1 jaar....
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 28 mei 2008, 9:07 pm

pumamartin schreef:Ik heb dus pilot.. top idd maar een van de branders is nu wel al kapot na iets meer dan anderhalf jaar.... Nikea heeft ook al een brander moeten vervangen na net iets meer dan een jaar..
Nu geven ze volgens mij 2 jaar garantie maar toen wij ze kochten maar 1 jaar....
blijft rotzooi die xenon inbouw setjes ik wil zeker ook die lampen maar dan moeten ze eerst maar eens fatsoenlijk bijven werken voordat ze er bij mijn inkomen wat zijn daar veel problemen mee

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » wo 28 mei 2008, 9:17 pm

R.A.T. RACING schreef: blijft rotzooi die xenon inbouw setjes ik wil zeker ook die lampen maar dan moeten ze eerst maar eens fatsoenlijk bijven werken voordat ze er bij mijn inkomen wat zijn daar veel problemen mee
Het is geen rotzooi RAT in tegendeel... het is gewoon triest dat Ford niet meteen fatsoelijk licht in de puma gebouwd heeft.
Ford heeft destijds gekozen voor lenzen, zorg dan ook dat de lichtopbrengst goed is.
Zoals bij alle andere fordjes... ik bedoel mij Capri uit '77 had beter licht dan mijn puma uir 2002.... 25 jaar later....
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » do 29 mei 2008, 6:11 am

Prima, binnenkort eens kijken voor zoin Pilot-verlichting. Kan ook wel wat meer licht gebruiken :shock:
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

crz

Bericht door crz » do 29 mei 2008, 6:18 am

Ik heb het bij www.tunex.nl laten doen. Setje lampen dat verkocht wordt onder de naam Tunex, maar in werkelijkheid ook Pilot is. 149 EUR, laat je ze inbouwen dan kost het je 35 EUR extra. Prima licht, prima lampen, geen gezeik mee. Zitten er nu bijna een half jaar in :).

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » do 29 mei 2008, 6:19 am

Staat bij mij ook nog steeds op de lijst met things to do.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

popeye_65

Bericht door popeye_65 » do 29 mei 2008, 7:09 am

Jacco zou jij die foto's kunnen posten. Hoelang duurt het eigenlijk voordat carfanatics besteld? want ik wil ze aan mijn broer geven voor zijn verjaardag 23 juni, en ook direct een setje voor mijzelf

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Bericht door Passiepooh » do 29 mei 2008, 7:29 am

popeye_65 schreef:Jacco zou jij die foto's kunnen posten. Hoelang duurt het eigenlijk voordat carfanatics besteld? want ik wil ze aan mijn broer geven voor zijn verjaardag 23 juni, en ook direct een setje voor mijzelf
Zo'n verjaardagskadootje wil ik ook wel... :P :wink:
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 29 mei 2008, 7:30 am

Me too! :-D

Hunter

Bericht door Hunter » do 29 mei 2008, 7:42 am

Ik heb die van HID cool... Gekocht via e-bay :oops:
Nu al ruim 1 jaar vlekkeloos werken en gekocht voor (biedings) prijs van ? 89,-- :roll:

En jawel, ben er zelfs mee door de APK gekomen, dus perfect lichtbeeld :wink:

popeye_65

Bericht door popeye_65 » do 29 mei 2008, 10:35 am

vele cheap china zooi als ik het zo mag noemen :-D heeft vaak ook maar een garantie van 3 maanden. Maar nu heb ik een import merk xenon gezien dat verkocht wordt voor 70 euro. Maar er zit 1 jaar garantie op, dus misschien dat die wel goed zijn

popeye_65

Bericht door popeye_65 » do 29 mei 2008, 3:56 pm

Afbeelding

Dit is de auto van mijn broer, maar nu vroeg ik mij iets af. Nu heb waarschijnlijk 2 sets nodig omdat hij anders groot licht in halogeen heeft en dimlicht in xenon dat is ook geen gezicht volgens mij

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 29 mei 2008, 4:21 pm

dan heb je bixenon nodig net als bij de puma
@martin klopt zeker dat de puma slecht licht opbrengst heeft maar ik ben nog geen 1 merk achteraf inbouw setje tegen gekomen die ik goed genoeg vond kwa kwaliteit dat ik die in de auto wil en daar bedoel ik mee met problemen met lanpen en ontstekers

Plaats reactie