Pumaatjes

Laat hier je mooie puma zien!! Projecten en updates van je Puma a.u.b in "Projects" zetten in het ledengedeelte.

Moderators: pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
v.xation
Puma Newbie
Puma Newbie

Pumaatjes

Bericht door v.xation » di 06 dec 2016, 8:32 pm

Beste Puma liefhebbers,

wij hebben eigenlijk primair een motorzaak en doen daarnaast wel eens wat in auto's,
naast dat we ook de passie voor Amerikaanse auto's hebben,
schuiven er ook wel eens andere merken aan ons voorbij waarvan we denken, hey, wat een gaaf bakkie.
In de loop der de jaren zijn er een aantal auto's geweest die op mijn lijstje kwamen, zo van; die wil ik ooit is hebben.

De Puma trok al een geruime tijd onze aandacht, en zeker al omdat deze dus op mijn lijstje stond,
en doordat mensen wel eens bij ons met inruil/ruil voorstellen komen,sprongen we hier op in.
Vrouwtje met kids, wil geen motor meer rijden, heeft een goed autootje nodig,(die moet dan een puma dus),
of iemand met een tweede auto die een woon/werk verkeer motorfiets zoekt, die dan ook weer bij ons kan slagen.

Nou, we besloten om primair in die Puma autootjes te willen gaan handelen en zelf er ook in te willen blijven rijden,
dus zodoende we er nu drie hebben, waarvan er twee stuks aan de vrouwen van ons zijn gegeven.
En je raad het al, er ook 1 van mezelf is. (Eindelijk).

1.4 - 1999
Afbeelding

1.7 - 1998
Afbeelding

1.7 - 1999
Afbeelding

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Contacteer:

Re: Pumaatjes

Bericht door pumamartin » di 06 dec 2016, 8:50 pm

Altijd weer mooi om te lezen dat mensen die eenmaal een Puma gereden hebben echt enthousiast zijn en vaak blijven.

Misschien wel wat meer kleur in je Puma wagenpark brengen :rasp:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Afbeelding

Plaats reactie