NoFear's RS280

Laat hier je mooie puma zien!! Projecten en updates van je Puma a.u.b in "Projects" zetten in het ledengedeelte.

Moderators: pumamartin, Puma Moderators

Nofear
Puma Newbie
Puma Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 apr 2007, 8:36 am
Locatie: D?sseldorf / Germany
Contacteer:

NoFear's RS280

Bericht door Nofear » ma 14 sep 2009, 8:58 pm

Ford Motorsport Puma RS 280

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus, hier Valkenburg is voorbij nu kan ik eindelijk mijn Puma tonen.
De meeste van jullie hebben hem nu gezien, maar dat doet niets.
Hier is een link naar een tijd vertaling van de beschrijving.

crz

Bericht door crz » di 15 sep 2009, 7:12 am

Such a good-looking car, awesome specs as well. I guess that costed you dearly :shock:.

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » di 15 sep 2009, 8:29 am

Super! Gr8 Puma! :-D

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 233
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » di 15 sep 2009, 8:31 am

Ik sluit me volledig aan bij jullie woorden.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 15 sep 2009, 12:51 pm

Superrr geillllles Puma!!!!!! :bril:
Ich habe deine Puma schon in Valkenburg k?nnen "bewonderen", top!

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Berichten: 1467
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » di 15 sep 2009, 4:10 pm

Marvin, f?r mich war dein puma DER puma des treffen.

Super farbe, 280 ps.... was wil man mehr 8)
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Afbeelding

Otto
Puma Prof
Puma Prof
Berichten: 291
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » di 15 sep 2009, 5:17 pm

Wacht ff, hebben we het hier over een Puma met 280pk?! :-D :twisted: :shock:
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 233
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » di 15 sep 2009, 6:00 pm

Otto schreef:Wacht ff, hebben we het hier over een Puma met 280pk?! :-D :twisted: :shock:
:yes: :iagree:
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 16 sep 2009, 12:39 pm

Otto schreef:Wacht ff, hebben we het hier over een Puma met 280pk?! :-D :twisted: :shock:
yes!!! :twisted:

Chris57

Bericht door Chris57 » wo 16 sep 2009, 1:11 pm

:lief: :love:

hugo1988

Bericht door hugo1988 » wo 21 okt 2009, 3:47 pm

supah geil :shock:

Nofear
Puma Newbie
Puma Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 apr 2007, 8:36 am
Locatie: D?sseldorf / Germany
Contacteer:

Re: NoFear's RS280

Bericht door Nofear » zo 12 sep 2010, 8:04 pm

***Ich hoffe Ihr könnt das lesen ;) ***

Soo, nu ik de tijd gekomen om de tijd om mijn wijzigingen schriftelijk bekend te maken, zet ik mijn Puma hier als een project.
(Mijn auto is nooit af)
Sommige kennen hem al, maar hier zeker iets vinden elke nieuwe. ;)

Ford Motorsport
Puma RS280 turbo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EU: 2000-2001
nummer: 2 (een links draaien)

(In de eerste plaats, zij niet wenst / droom / Wat ik wel weet, maar waarden die leiden tot een gekalibreerde motortestomstandigheden feiten. Vergelijkende metingen worden weergegeven op een rollenbank ~ 8% macht te vergroten)
Afbeelding

Motor: Ford Puma RS
Capaciteit: 1679ccm
Output: tot 283 HP @ 7000
Koppel: 309 Nm @ tot 5500
Liter Capaciteit: tot 168,55 pk / liter
Top snelheid: ~ 263 kmh


Afbeelding

Motorblok:
-Geheel herziene blokkeren.
Nieuw-koelkanalen
Gesmede zuigers
En en

Afbeelding
cilinderkop:
-Geheel herziene hoofd.
Nieuw-koelkanalen
En en

turbocompressor:
Afbeelding
Een extra-kosten voor deze motor ontwikkeld door KKK
Elektrische controle van de afvoerklep voor een boost in de prestaties grafiek kan worden vastgesteld.


Regels:
Open Blowoff (dat is de bron van de sissende)
Een vrij programmeerbare besturing overneemt van de motor management systeem.
-De programmering en de uitvoer van gegevens is via een CAN-Bus, dus byebye OBD.
-Bijna alle sensoren werden door andere, deels vervangen in hun functies uitgebreid sensoren. Dus het is met deze motor bijvoorbeeld OT een extra schijf op de krukas.
Breedband Lambda geregeld.
-Geen meer massa meter.
Kaart-scheme-sensor.


ontsteking:
Speciale bougies voor de turbo-operatie in de Puma
Ignition-10mm Quadracore van de TH (stuks)
Free-afstembare ontsteking kaart op EFI


Water:

Afbeelding
-De waterkoeler heeft twee maal zo groot vergeleken met de koeling
Afbeelding
Een groot-SPAL fan zorgt voor de nodige koeling in de standaard
-De motor wordt bestuurd herruntergekühlt indien nodig na het inschakelen door middel van een tweede pomp systeem.


Olie Koeling:

Afbeelding
De ECD54-serie wordt gebruikt wanneer er een maximum is nodig om warmte overdragen. Er is een, twee core ontwerp 'water / olie-warmtewisselaar. Een ø37 mm Kühlkern is gepositioneerd in een tweede Ø54 mm kern. Zo zal de olie sneller warm en blijven functioneren op de optimale kamertemperatuur
Afbeelding


intercooler:
Afbeelding
-Deze aluminium intercooler is verbonden met roestvrij staal en aluminium buizen met de motor en koelt de inlaatlucht met maximaal 70 ° C naar beneden.

Air Filter:
Afbeelding
Dit kan in een carbon-air collector gehuisvest luchtfilter kan zorgen voor de nodige 12 503 liter lucht per minuut veilige verwijdering.

slang
Pijpen gemaakt van aluminium of roestvrij staal waar het nuttig was (gedeeltelijk Burns buizen met extreem dunne wanddikte)
te verminderen-Hitzeschutzüberzüge vermogensverlies
Zichtbare-buizen poeder Candy-rood

Afbeelding

Transmissie:
Afbeelding
Een extra voorbereid, organische versie van de TH-performance koppeling voor maximaal 420Nm, zorgt voor de nodige krachtoverbrenging naar de versnellingsbak.


Gear:
Afbeelding
-Wanneer de uitzending is er een voor de motor ontwikkelde transmissie, Ford overbrenging van het prototype centrum.
Afbeelding
-Advanced met een "SuperDiff" differentieel en bijzondere vertaling.

Afbeelding


aandrijfassen:
-Z.Zt. Series van golven (voor test doeleinden) met TH in vet.


Remmen:
Afbeelding
-Front: Tuning huis RaptorX 4-zuiger Bigbrake 332mm x 32mm met race-pads.
Multi-schijfremmen met aluminium beker in Candy-rood
-Achter: Tuning huis RaptorX Bigbrake 254mm kit met "frontjes" en ABS
Red-geanodiseerd roestvrijstalen remleidingen
Afbeelding

Afbeelding

Wielen:
In de zomer

Boss Wielen 215/35 ZR18 poeder mat zwart
Winter:
Rinspeed- 205/40 ZR17


Vering:
Coil-over met aangepaste vering en demping de lente-curve
Spacers-70mm front / as
Achterwielaandrijving track 88mm per as
Verstelbare voorstoelen strut brace met voorspanning optie, Candy-rood
Verstelbare-brace met preload optie en "quick release" aan de achterkant, Candy-rood
Afbeelding

uitlaatsysteem:
Extra rvs ontwikkeld voor de RS-systeem voor de motorsport. Gemeten op de Flow Bench.
Katalysator, met een zeer hoge permeabiliteit.
Eindpijpen met een ongeëvenaarde hoek ten opzichte van de bumper.
Afbeelding
(zelfs met de "kleine" 300 rem)

gewicht:
Batterij helemaal terug recht te zetten en gehuisvest in een aparte box.


Informatie:
Afbeelding
Digital-combi-instrument met water temperatuur, olie temperatuur, zuurstof, druk, snelheid indicator, rev 0.3-fase shift licht, snelheidsovertredingen-Light, waarschuwingslichten, navigatiesysteem, multimedia ,...


body modification / Aërodynamica:
De tuning huis-Wide-body kit "Racing" met inbegrip van Splitter
De half-voorste auto werd gewijzigd om voor de radiator en eenheden om ruimte te maken. Genomen uit stutten werden vervangen. Zon doet de koeler bv. want waar anders is een Spar.
Front body-zwart geverfd.


Uiterlijk:
Black-flasher
Schakelpook met zwarte teken, poeder Candy-rood.
Motor Carrier u.v.m. Candy-rood of gepoedercoat matzwart
Zwarte dashboard surround-
Zwart-vel folie
-Voorste heldere knipperlichten
-Gecleant Wischerdüse, achterruitwisser en Ford pruim

... En zo nu en dan was ik de auto

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Candy-effect is nog niet alles meer dan


praktische veranderingen:
Sparco-tool tas in de kofferbak
Kotzbeutel in de handschoen-


comfort:
-Recaro lederen zetels en lederen achterbank
Air conditioning systeem met weinig inspanning met behulp van twee controle-eenheden in het systeem geïntegreerd.
Nieuwe ingebouwde houder voor de radiator en gemonteerd.
Extra-alarm systeem en draadloze deur op slot geïnstalleerd.
-TH-Fix achter planken om vallen te voorkomen van de opslag.
Armloze-ruitenwisserbladen.
Gas motorkap staat.
Gas achterklep staan voor het openen van de achterklep op afstand bedienen.

Otto
Puma Prof
Puma Prof
Berichten: 291
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Re: NoFear's RS280

Bericht door Otto » ma 13 sep 2010, 8:17 am

Zo dan...


Heftig hoor! :up:
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

hugo1988

Re: NoFear's RS280

Bericht door hugo1988 » ma 13 sep 2010, 8:18 am

jaa, echt heftig! Super vet :mrgreen:
maar lees ik nou dat hij achterwiel aangedreven is, das pas vet!!

Nofear
Puma Newbie
Puma Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 apr 2007, 8:36 am
Locatie: D?sseldorf / Germany
Contacteer:

Re: NoFear's RS280

Bericht door Nofear » ma 13 sep 2010, 9:16 am

Nope, sorry. De Puma heeft een zeer Supderdiff maar voor de voorkant.

Plaats reactie