Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 25 jan 2007, 4:51 pm
door pumamartin
R.A.T. RACING schreef:en dan zeggen ze iets van mijn t-rip aan de bumper zie ij hier er 1 aan een remleiding zitten :wink:
8) 8) idd en dat is dus fabrieks werk!
Dus ook maar weer om de nieuwe remleidingen gedaan. :twisted:

@Clawz. Het grote verschil is dat ik als ik voorheen het rempedaal intrapte er op een gegeven moment weinig meer gebeurde. Dat gevoel kennen we allemaal denk ik.
Nu, zeker nadat ik een keer geremd heb en de boel dus warm is, remt ie echt veel krachtiger zodra ik het pedaal iets harder in trap.
Ik vind hem nu echt heel goed doseerbaar. Vanmiddag op de afrit in Nuth(niemand achter me :!: ) idd even getest bij 130 het pedaal even flink ingetrapt... :shock: :wink: top

Is moeilijk op het juist onder woorden te brengen. Maar ik ben iig zeer aangenaam verrrast. Echt een heel duidelijk verschil.
Zo zou de puma origineel moeten remmen.

Geplaatst: do 25 jan 2007, 7:43 pm
door Clawz
Super Martin, dat vermoedde ik al, inderdaad het gevoel dat als je wat harder duwt dat ie niet veel meer doet (hoewel met oefenen en bewust harder duwen dan je denkt dat moet je het wel onder de knie krijgt).

Goed om te weten dat dat het dus fixt, 80 euro voor een setje is wel te doen :)

Geplaatst: do 25 jan 2007, 8:13 pm
door hansie
Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.

Geplaatst: do 25 jan 2007, 8:52 pm
door R.A.T. RACING
pumamartin schreef:
R.A.T. RACING schreef:en dan zeggen ze iets van mijn t-rip aan de bumper zie ij hier er 1 aan een remleiding zitten :wink:
8) 8) idd en dat is dus fabrieks werk!
Dus ook maar weer om de nieuwe remleidingen gedaan. :twisted:

.
orgineel af fabriek denk het niet zal morgen eens bij mijn eigen auto kijken nog nooit gezien alleen 1 keer bij mijn amerikaan maar daar zaten wel meer van die slechte onderhoud dingen aan toen ik hem kocht

Geplaatst: vr 26 jan 2007, 5:52 pm
door pumamartin
hansie schreef:Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.
Dat zal zeker nog een groter verschil maken 8)

Ik heb natuurlijk ook de ebc schijven erop maar wel in de originele maat en de greenstuf blokken natuurlijk
Jullie hebben grotere schijven en klauwen toch?

plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?

Geplaatst: vr 26 jan 2007, 7:24 pm
door Pumagirl
pumamartin schreef: plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?
:schater:

Geplaatst: za 27 jan 2007, 8:57 am
door Sjoerd102
pumamartin schreef:
hansie schreef:Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.
plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?
Misschien wat voor de EFPM. EEn Louis van Gaal Look-a-like contest :koffie: