Ferodo

Hierin alles posten met betrekking tot het rem-systeem van de Puma

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 25 jan 2007, 4:51 pm

R.A.T. RACING schreef:en dan zeggen ze iets van mijn t-rip aan de bumper zie ij hier er 1 aan een remleiding zitten :wink:
8) 8) idd en dat is dus fabrieks werk!
Dus ook maar weer om de nieuwe remleidingen gedaan. :twisted:

@Clawz. Het grote verschil is dat ik als ik voorheen het rempedaal intrapte er op een gegeven moment weinig meer gebeurde. Dat gevoel kennen we allemaal denk ik.
Nu, zeker nadat ik een keer geremd heb en de boel dus warm is, remt ie echt veel krachtiger zodra ik het pedaal iets harder in trap.
Ik vind hem nu echt heel goed doseerbaar. Vanmiddag op de afrit in Nuth(niemand achter me :!: ) idd even getest bij 130 het pedaal even flink ingetrapt... :shock: :wink: top

Is moeilijk op het juist onder woorden te brengen. Maar ik ben iig zeer aangenaam verrrast. Echt een heel duidelijk verschil.
Zo zou de puma origineel moeten remmen.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Clawz

Bericht door Clawz » do 25 jan 2007, 7:43 pm

Super Martin, dat vermoedde ik al, inderdaad het gevoel dat als je wat harder duwt dat ie niet veel meer doet (hoewel met oefenen en bewust harder duwen dan je denkt dat moet je het wel onder de knie krijgt).

Goed om te weten dat dat het dus fixt, 80 euro voor een setje is wel te doen :)

hansie

Bericht door hansie » do 25 jan 2007, 8:13 pm

Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 25 jan 2007, 8:52 pm

pumamartin schreef:
R.A.T. RACING schreef:en dan zeggen ze iets van mijn t-rip aan de bumper zie ij hier er 1 aan een remleiding zitten :wink:
8) 8) idd en dat is dus fabrieks werk!
Dus ook maar weer om de nieuwe remleidingen gedaan. :twisted:

.
orgineel af fabriek denk het niet zal morgen eens bij mijn eigen auto kijken nog nooit gezien alleen 1 keer bij mijn amerikaan maar daar zaten wel meer van die slechte onderhoud dingen aan toen ik hem kocht

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » vr 26 jan 2007, 5:52 pm

hansie schreef:Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.
Dat zal zeker nog een groter verschil maken 8)

Ik heb natuurlijk ook de ebc schijven erop maar wel in de originele maat en de greenstuf blokken natuurlijk
Jullie hebben grotere schijven en klauwen toch?

plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Pumagirl

Bericht door Pumagirl » vr 26 jan 2007, 7:24 pm

pumamartin schreef: plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?
:schater:

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » za 27 jan 2007, 8:57 am

pumamartin schreef:
hansie schreef:Klinkt allemaal heel goed Martin. Bij ons komen er naast de andere schijven, klauwen en blokken natuurlijk ook zo'n slangen op. En dan ook nog andere remvloeistof, DOT 5.1.
plak maar niet tegen de voorruit :shock: ziet er raar uit, 2 bestuursleden met van die platte snuitjes :?
Misschien wat voor de EFPM. EEn Louis van Gaal Look-a-like contest :koffie:
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Plaats reactie