Tom is terug van weggeweest!

Ben je nieuw op ons forum? Stel jezelf eens voor en laat alle members weten wie je bent. Foto's van je Puma kun je plaatsen in "Show your car".

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Tom
Puma Junior
Puma Junior

Tom is terug van weggeweest!

Bericht door Tom » di 01 okt 2013, 4:06 pm

Hey iedereen,
Tot drie jaar geleden was ik hier op het forum actief onder WB Motorsport. Ik ben de mede-oprichter van het raceteam en was lange tijd actief in autocross en circuitrijden. Op circuit reed ik met een Puma met opgevoerde 1.7 blok. Deze motor was gebouwd zoals een racingpuma. Drie jaar geleden besloot ik hem te verkopen. Mr. Cossie, bekend van het nederlandse autocross kocht mijn speelgoed en heeft er zich drie jaar geweldig mee geamuseerd. De remmen zijn nog verbeterd en de ophanging nog wat aangepast door hem. Toen hij me onlangs meldde dat hij de Puma weer zou verkopen heb ik daar niet lang over getwijfeld. Sinds vorig weekend is mijn racekat weer thuis! Door omstandigheden zal hij het eerste jaar niet veel buiten komen, maar op de vroemdag 2013 zouden we graag van de partij zijn.

Het is de Puma die je hier onder "De racingpuma van WB Motorsport" kan vinden. Een verslag van de opbouw kan je op onze website vinden: www.wbmotorsport.be
:fordlogo: what else?

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Contacteer:

Re: Tom is terug van weggeweest!

Bericht door pumamartin » di 01 okt 2013, 5:02 pm

Welkom terug Tom 8)
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » wo 02 okt 2013, 8:52 am

:welkom1:
Laot gaon dae wage!

Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Tom
Puma Junior
Puma Junior

Bericht door Tom » zo 10 jan 2016, 5:45 pm

Ik weet niet of ik het hier moet posten, dus als Martin een betere plek weet mag hij het verplaatsen hoor :wink:

MAAR!
Om 2016 goed in te zetten hebben wij vandaag een zwarte Puma 1.7 bj 2000 gekocht van de eerste eigenaar, een werknemer van Ford Genk. 81000km, airco, voorruitontdooiing, nieuwe bandjes en voor een aardig prijsje! Nog hier en daar wat opfrissen en we hebben een tweede prachtige Puma in the familie :party:

Als onze tweede zoon geboren wordt, dat is voorzien voor februari 2016, moeten we in ons gezinnetje wat veranderen om iedereen op tijd op school, opvang en werk te krijgen. Een deftige tweede wagen was dus nodig en onze Charade GTti is daar wat zwakjes voor. Tijd voor een Ford!

Zoals gezegd, nog wat opfrissen. Er is een ruitenheffer rechts stuk en de uitlaatdemper fit lichtjes. De rechtse achterste wielkas heeft een klein beetje roest en de voorbumper een kras. Een distributiesetje en waterpomp en dan kunnen we er weer tegenaan.

Ik weet nog niet direct hoe ik hier foto's bijplaats, maar jullie weten intussen wel hoe een originele zwarte Puma eruit ziet hé. Hij zal ook origineel blijven omdat ik dat ook gewoon het mooiste vind. Alleen de kont 3cm laten zakken en klaar is kees!

:party: :fordpuma: :party:

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Contacteer:

Bericht door pumamartin » zo 10 jan 2016, 8:42 pm

Tom past goed hier :wink:

Sjiek dat er nu ook een 'street Puma' is, naast je 'Track Puma'.

Dat het een mooi jaar mag worden, nieuwe Puma EN nieuwe zoon... jaar kan niet meer stuk :party:

Axel!
Puma Newbie
Puma Newbie

Bericht door Axel! » do 14 jan 2016, 9:58 am

Leuk Tom, dat je de mogelijk had om je Track Puma terug te nemen. Mooi verhaal.
Las op je website dat je leuke aanpassingen heb gedaan. Heel veel plezier ermee en natuurlijk ook met je gezin!
Groet.

Tom
Puma Junior
Puma Junior

Bericht door Tom » za 20 feb 2016, 4:34 pm

We mogen toch met trots aankondigen dat zondag 14/02/2016 onze tweede zoon Fréderick geboren werd. 50cm, 3,560kg. Grote broer Olivier nog even wat aftasten, maar dat komt goed. Verder alles ok met iedereen :party:

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Contacteer:

Bericht door pumamartin » za 20 feb 2016, 7:55 pm

Tom schreef:We mogen toch met trots aankondigen dat zondag 14/02/2016 onze tweede zoon Fréderick geboren werd. 50cm, 3,560kg. Grote broer Olivier nog even wat aftasten, maar dat komt goed. Verder alles ok met iedereen :party:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Tom.
:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Plaats reactie