Axel, hi again!

Ben je nieuw op ons forum? Stel jezelf eens voor en laat alle members weten wie je bent. Foto's van je Puma kun je plaatsen in "Show your car".

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Axel!
Puma Newbie
Puma Newbie

Axel, hi again!

Bericht door Axel! » ma 27 apr 2015, 12:44 pm

Hi allemaal,

Alex hier, terug van weggeweest! Zoals sommige oude Pumadrivers weten ben ik een tijdje lid geweest. Ik kom uit gem. Moerdijk en ben liefhebber van de Puma sinds 2001.
Mijn opa heeft de Puma liefhebberij aangewakkerd. In 2001 heeft hij zijn droom een sportwagen de Ford Puma gekocht. Al snel als jong guppie was ik in de ban van zijn Puma en melde me destijds bij het lifeboard, hierna Pumadrivers forum, aan. Door warm onthaal van de leden ging ik met opa’s Puma naar m’n 1e meeting in Willemstad. Nadat ons opa niet meer onder ons was en oma besloot de wagen weg te doen, heb ik hem overgenomen en een leuke tijd mee gehad. Oa een gezellige EFPM 2007 waar ik een verslag voor de club mocht schrijven. Na een paar jaar fun heb ik met moeite besloten de Puma weg te doen, gezien m’n leasewagen reed ik er nauwelijks in. Om opa’s Puma stil te laten staan was niet waardig, dus met goedkeuring van oma naar een ander baasje gezocht. Einde Puma avontuur………dacht ik.

De jaren door heb ik het forum in de gaten gehouden en een stille droom gehad om ooit nog een Puma te gaan rijden, alleen dan met de 1.7 motor die opa liever wilde. Vorig jaar wakkerde mijn zoektocht aan naar een goede Puma. Toch een FRP importeren of een rechts rijdende racing blue uit NL of DE. 4 weken geleden zag ik een leuke te koop, helaas voor mijn neus weg. Een week erna een andere leuke en ben een babbeltje met hem gaan maken. Al snel kwam ik er achter dat de Puma ook van 2 liefhebbers is geweest, die ook bij Pumadrivers hebben gezeten. Na een meeting met Pascal, uitgebreide test, wist ik dat dit een leuk project zou worden. Mijn 2e Puma is een feit! Er zal het eea aan gedaan moeten worden. Dat geeft niet, de basis van liefhebberij zit in de Puma en dat met het totale plaatje zocht ik.

Wie weet tot ziens een keer!

Afbeelding

Afbeelding

[edit: Links changed]
Laatst gewijzigd door Axel! op zo 03 jan 2016, 8:57 am, 2 keer totaal gewijzigd.

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Contacteer:

Re: Axel, hi again!

Bericht door pumamartin » ma 27 apr 2015, 3:19 pm

Welkom terug Alex. Een geweldige verrassing moet ik eerlijk zeggen.
Echt sjiek :party:

De eerste eigenaar was zelfs al Pumadrivers lid, Regina heeft hem toen (helemaal standaard) gekocht en later dus Pascal.
Mooie Puma, moet idd weer een beetje extra liefde krijgen, maar dat komt zeker goed bij jouw Alex.

En toch zeker tot ziens. :wink:

Hou de club agenda in de gaten...
We zijn in augustus overigens weer terug in Willemstad, terug naar de plaats waar de aller eerste Pumadrivers meeting is geweest.
Dit ter gelegenheid van ons 15 jarig bestaan.

De Ford Experience day, 31 mei in Hillegom is de eerst volgende meeting.
Je bent welkom, maar dat weet je hè :wink:

!!! eerste en laatste post in 'stel je voor' is van jouw Alex 8) , kijk maar eens op de tweede pagina.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Axel!
Puma Newbie
Puma Newbie

Re: Axel, hi again!

Bericht door Axel! » wo 29 apr 2015, 8:45 pm

Thanks Martin, leuk om te horen :-D

Inderdaad ik zag de Puma toen op EFPM voor het eerst en dat ze er erg zuinig op was. Tof om foto's van het verleden terug te vinden hier en zo de progressie te zien.
Toen had ik nooit gedacht dat ik die Puma ooit zou rijden.
Dat gaat helemaal goed komen, heb wat onderdelen verzameld via MP, de sloop, uit de UK gehaald en met m'n maat vervangen. Hier is nog steeds een hoop info te vinden, komt mooi van pas. Erg leuk zo'n project! :biggrindance:

Tof dat er in Willemstad weer een meeting komt, dat is een mooie gelegenheid.
De 31e heb ik afspraken staan, alleen misschien kom ik tussendoor even buurten. Ben benieuwd naar je Puma, de laatste keer had ik je zilveren gezien, hele lange tijd geleden...

Nu je het zegt, grappig!
Dank voor de hartelijke welkom Martin! :positive:

pumamartin
Puma Addict
Puma Addict
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Contacteer:

Re: hello !! again

Bericht door pumamartin » do 30 apr 2015, 2:07 pm

Deze heb ik alweer 8 jaar.. dus idd lang geleden.
Sjiek, misschien tot de 31ste en anders zeker in Willemstad :party:

Alex, ik heb de twee topics samengevoegd.
Als je ze liever gesplitst wil houden dan haal ik ze weer uit elkaar.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Axel!
Puma Newbie
Puma Newbie

Re: hello !! again

Bericht door Axel! » vr 01 mei 2015, 7:08 pm

Dat is idd een hele tijd, leuk hoor. Willemstad gaat lukken, mits ik niet op vakantie ben!

Van mij mogen ze uit elkaar, oude mag zelfs weg, is zo te zien 10 jaar geleden :wink:

Plaats reactie