Fus?ekogel??

Plaats hier je vragen en opmerkingen over onderhoud en reparaties aan je Puma

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » di 28 okt 2008, 6:12 pm

Stangetje gebroken?! Dan moet je dat al veel eerder hebben horen klapperen.. Maar beter dat 't gerepareerd wordt, en let inderdaad even op de distributieriem. Als die knapt ben je meteen een Pumamotor armer.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » di 28 okt 2008, 7:22 pm

de verbinding stang(kort stukje) of de echte stang(die van links naar rechts avn de auto)
multie riem mag best wat scheurtjes hebben zolang de groeven niet los komen of stukjes mist hoeft die echt niet vervangen te worden dit word veel te vaak gedaan is een makkelijke verkoop van onderdelen
haha even verder kijken naar de dist riem is maar een paar uur meer werk :wink:

Dees

Bericht door Dees » di 28 okt 2008, 9:59 pm

Tis die stang die bij het wiel naar boven loopt zeg maar...dus niet die hele lange stab.stang. En heb het nooit eerder gehoord voor gisteren, anders had ik het wel gemeld...ik ben een paniekzaaiier wat geluidjes betreft :P

Die multiriem zat inderdaad onder de groeven...as heel duidelijk. En de dis.riem...das ook weer wat euro's duurder...en aangezien ik geen geldschijtende ezel heb moet die nog ff wachten (is wel hetgeen dat het eerstvolgend vervangen wordt)

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 29 okt 2008, 8:49 am

Dees schreef:...ik ben een paniekzaaiier wat geluidjes betreft :P
Me too :oops:
De garage vond het al knap dat ik het geluid van de kachel had gehoord haha! Tja, elk ander geluidje hoor ik echt wel hoor!! :wink:
Gelukkig hebben ze het gevonden!
Dees schreef:Die multiriem zat inderdaad onder de groeven...as heel duidelijk. En de dis.riem...das ook weer wat euro's duurder...en aangezien ik geen geldschijtende ezel heb moet die nog ff wachten (is wel hetgeen dat het eerstvolgend vervangen wordt)
Snap dat best hoor Dees, mocht je tzt je distributieriem willen laten vervangen, kan Ratje dat ook uitstekend voor een hele schappelijke prijs!! :wink:

Dees

Bericht door Dees » wo 29 okt 2008, 9:10 am

gabbagirl schreef:
Snap dat best hoor Dees, mocht je tzt je distributieriem willen laten vervangen, kan Ratje dat ook uitstekend voor een hele schappelijke prijs!! :wink:
Ja en hoe hahahaha ze hebben werkelijk alles gedaan om te kunnen vinden wat ze zochten...remproeven, rondjes rijden, op de put, op de brug. Na een uur hadden ze het THANQ GOD!

Ik wilde de d-riem ook niet bij hen doen, aangezien de monteur zei 'Dat is de eerste Puma die wij mogen bewonderen'. Uhhhh dat gaat niet aan mijn riem rommelen :twisted:
Dus tegen die tijd zal ik inderdaad Ratje vragen...dan ben ik er zeker van dat de Puma ook weer van zijn plek af komt :)

*edit* net erachter gekomen dat ik ook nog een platte band heb...dus die wordt morgen ook gerepareerd

Dees

Bericht door Dees » do 30 okt 2008, 3:42 pm

Lidewij kan een slotje op, auto is gemaakt...kosten enzo zet ik in FAQ

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Bericht door Passiepooh » do 30 okt 2008, 3:45 pm

mag ik het ook doen??? :wink: :lol:

:slot:
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

Gesloten