Problemen met de distributieriem

Plaats hier je vragen en opmerkingen over onderhoud en reparaties aan je Puma

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 17 jul 2008, 8:04 am

HELP :( mijn puma is in coma :P

mijn garage belde net ze zijn vandaag bezig met de distibutie riem en ze gaven aan dat er iets fout is gegaan... ze gaan nu beginnen met kijken waarom mijn blok het niet meer doet :(

ik hou jullie op de hoogte (de reden dat ik het hier post is dat ik me heb opgegeven voor zondag...)

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 17 jul 2008, 10:43 am

pumadennis schreef:HELP :( mijn puma is in coma :P

mijn garage belde net ze zijn vandaag bezig met de distibutie riem en ze gaven aan dat er iets fout is gegaan... ze gaan nu beginnen met kijken waarom mijn blok het niet meer doet :(

ik hou jullie op de hoogte (de reden dat ik het hier post is dat ik me heb opgegeven voor zondag...)
vraag eens of ze wel een blokkeer pen bij de krukas hebben gestoken zo niet veel plezierals je pech hebt kleppen krom en zondag niet rijden

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 17 jul 2008, 11:15 am

echt :O ik ga ze meteen ff bellen thnx

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 17 jul 2008, 12:22 pm

pumadennis schreef:HELP :( mijn puma is in coma :P

mijn garage belde net ze zijn vandaag bezig met de distibutie riem en ze gaven aan dat er iets fout is gegaan... ze gaan nu beginnen met kijken waarom mijn blok het niet meer doet :(

ik hou jullie op de hoogte (de reden dat ik het hier post is dat ik me heb opgegeven voor zondag...)
Niet weer een h?....

Geen verwijt naar jou Dennis.... maar naar de garage :!:

We kunnen blijkbaar niet genoeg waarschuwen....
Vraag altijd of ze ervaring hebben met de puma, de 1.7 is geen gewone zetec zoals ze in de fi?sta zitten... (is volgens mij nooit een 1.7 in geweest)
Onder faq's vind je alle info.

We zijn zwaar offtopic :cry3:
Maar dit is toch te belangrijk.... misschien het onderwer distributieriem vervangen regelmatig(er) in de nieuwsbrief laten terug komen....
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 17 jul 2008, 1:17 pm

pumamartin schreef:
Niet weer een h?....

Geen verwijt naar jou Dennis.... maar naar de garage :!:

We kunnen blijkbaar niet genoeg waarschuwen....
Vraag altijd of ze ervaring hebben met de puma, de 1.7 is geen gewone zetec zoals ze in de fi?sta zitten... (is volgens mij nooit een 1.7 in geweest)
Onder faq's vind je alle info.

We zijn zwaar offtopic :cry3:
Maar dit is toch te belangrijk.... misschien het onderwer distributieriem vervangen regelmatig(er) in de nieuwsbrief laten terug komen....
ja dat is een goeie....

maarehm ze belde net het erste is gebeurd alles is scheef op het moment zoals hij me verteld maar het wordt allemaal verholpen en afgesteld op hun kosten. ook de arbeidsuren krijg ik van hun ik moet alleen de riem spanrollen en multiriem afrekenen ongeveeer 200 euro... maar ze verwachten m pas dinsdag klaar te hebben :(

bij deze wil ik me dus afmelden voor de tourtocht :( gvd kon ik eindelijk mee gebeurd dit.....

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » do 17 jul 2008, 1:35 pm

pumadennis schreef:
ja dat is een goeie....

maarehm ze belde net het erste is gebeurd alles is scheef op het moment zoals hij me verteld maar het wordt allemaal verholpen en afgesteld op hun kosten. ook de arbeidsuren krijg ik van hun ik moet alleen de riem spanrollen en multiriem afrekenen ongeveeer 200 euro... maar ze verwachten m pas dinsdag klaar te hebben :(

bij deze wil ik me dus afmelden voor de tourtocht :( gvd kon ik eindelijk mee gebeurd dit.....
Dat is zwaar kl*te. Wel fijn dat ze de schade op hun kosten maken.
Hopelijk is hij dan wel weer tip top in orde.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 17 jul 2008, 1:42 pm

Ik ga niet voor niets naar onze eigen clubexpert om de distributieriem te laten vervangen. Zaterdag gaat Robert aan mijn Pummie werken :man:
De riem wordt vervangen en de slangenset gaat erin :cheerlie: moet wel om kwart voor 7 in de auto zitten haha...maar ja, ik wil nl. weer van alles aan de Puma gedaan hebben en er zitten maar zoveel uurtjes in een dag he :wink:

@ dennis: hopelijk rijdt je pummie straks weer ok!

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » do 17 jul 2008, 1:43 pm

Natuurlijk op hun kosten, ze hebben het toch ook verkloot. :evil: :evil: :evil:
Afbeelding

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 17 jul 2008, 1:46 pm

Harry schreef:Natuurlijk op hun kosten, ze hebben het toch ook verkloot. :evil: :evil: :evil:
ja vind ik ook maja dat ford helmond zo moeilijk moet doen over onderdelen zo kan mijn garage niet verder :S

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 17 jul 2008, 3:35 pm

pumadennis schreef:
ja vind ik ook maja dat ford helmond zo moeilijk moet doen over onderdelen zo kan mijn garage niet verder :S
Zoals altijd moeten ze onderdelen voor de puma bestellen.
Als ik bij Ford Bogman in Heerlen binnen loop. Zegt de man achter de balie al....;"ik moet het iig bestellen :lol: '. Nog voordat ik heb gezegd wat ik nodig heb.....
Tja exclusiviteit heeft nu eenmaal z'n prijs :wink:

Is jammer van de tourtocht maar belangrijkste is dat ie dinsdag weer ok is...
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

pumadennis

Bericht door pumadennis » do 17 jul 2008, 3:39 pm

pumamartin schreef:
Zoals altijd moeten ze onderdelen voor de puma bestellen.
Als ik bij Ford Bogman in Heerlen binnen loop. Zegt de man achter de balie al....;"ik moet het iig bestellen :lol: '. Nog voordat ik heb gezegd wat ik nodig heb.....
Tja exclusiviteit heeft nu eenmaal z'n prijs :wink:

Is jammer van de tourtocht maar belangrijkste is dat ie dinsdag weer ok is...
ben er net geweest hij loopt echt kut.... maaar...
ik krijg van hun complete nieuwe kleppen en alles wat erbij hoort en ze gaan morgen met 2 man er aan verder om het af te krijgen... mocht dat niet lukken kunnen ze maandag pas weer verder..

de eigenaar van de garage is nu /net naar ford eindhoven geweest om de onderdelen te halen (ze lagen daar op voorraad :D ) dus er is nog hoop....

thnx voor de steun hier trouwens...

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 17 jul 2008, 3:43 pm

Dan duimen we voor je dat het nog gaat lukken voor het weekend.... :pray: :pray: :pray:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » do 17 jul 2008, 6:28 pm

Ze kunnen een groot bord in de garage hangen van bezint eert ge begint
Maar ze doen wel hun best om deze blunder recht te zetten, mag ook wel weer gezegd worden.
Nou maar duimen dat ze hem morgen klaar krijgen. :pray: :pray: :pray:
Afbeelding

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 17 jul 2008, 6:46 pm

en toch snap ik nog steeds niet hoe ze dat fout kunnen doen renault heeft zoon systeem op hun 16v ford heeft het niet alleen op de puma maar ook de focus zijn wel meer die het hebben en toch..
maar de ford in venray heeft de riemen zo op voorraad liggen maar vroeg pas wel hoeveel puma's wij in onderhoud hebben :oops: :roll: :whistle:
euh meer als jullie ben ik bang voor heb deze week maar 2 puma's met riem en dergelijke :lol:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » do 17 jul 2008, 8:24 pm

Robert, idd heeft ford de focus waar het zelfde speelt.
Maar ik denk dat ze er allemaal van uit gaan dat de puma het zelfde is al een fi?sta en daar dus helemaal mee de mist in gaan....
vrees ik....
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Plaats reactie