Garages

Plaats hier je vragen en opmerkingen over onderhoud en reparaties aan je Puma

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » za 10 feb 2007, 6:23 pm

ik ga nu doordat ik niet zo goed door een deur kan met de dealer in Echt meestal naar garage Cuypers in Sint Odilienberg. de "kleine" dingen die ik zelf kan doe ik ook zelf. ga binnenkort zelf mijn puma verlagen + nieuwe remblokken erop zetten en als het nodig is nieuwe remschijven. heb genoeg plaats en genoeg vrienden die automonteur zijn.

grtz

sjakkes

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » za 10 feb 2007, 7:15 pm

vak garage zegt niets over of ze goed zijn of niet is net als bovag een organisatie waar je als garage aan kunt melden en dan de naam mag gebruiken.

sfelter

Bericht door sfelter » ma 12 feb 2007, 8:43 pm

Bedankt voor de waarschuwing R.A.T. RACING
Ik houd het dan toch maar bij een Ford Dealer. Misschien eentje vlakbij Utrecht (bij mijn werk). Eentje waar niet zoveel leaserijders komen :)

TopGear

Bericht door TopGear » vr 28 mar 2008, 6:37 am

sfelter schreef:Bedankt voor de waarschuwing R.A.T. RACING
Ik houd het dan toch maar bij een Ford Dealer. Misschien eentje vlakbij Utrecht (bij mijn werk). Eentje waar niet zoveel leaserijders komen :)
Hier dan maar even de vraag of iemand hier op het forum ervaring heeft met de garage van de Ford dealer Van der Kolk in Veenendaal?
Heb nog geen reden om eraan te twijfelen, just double checking.

Op Autozine vond ik trouwens het volgende commentaar van verschillende personen, wat me vertrouwen gaf (maar het zegt natuurlijk niet alles):

Van der Kolk Veenendaal
Veenendaal

Waardering verkoop: 8.8
Waardering onderhoud: 9.6
Ervaring met verkoop: Prima afdeling verkoop
Ervaring met onderhoud: Monteurs weten waar ze het over hebben, en lossen eventuele problemen perfect op.
Natuurlijk i.o.l met de ook uitstekend baliemedewerkers (of is receptionist) maak niet uit ze zijn gewoon goed.
===
Ervaring met verkoop: Goed stel verkopers en betrouwbaar een man een man en een woord een woord.Prima uitleg bij aflevering en ook de "nazorg" is perfect.
===
Ervaring met onderhoud: Heb/had een beetje probleem met windgeruis aan bestuurderskant, en een "kraakje" in de bestuurders stoel, zonder problemen opgelost.
===
Ervaring met onderhoud: Een garage waar je nog geen nummer bent, men houdt rekening met je als persoon. Kan iedereen deze garage aanbevelen.

Plaats reactie