Zoals de "Alte Hasen" nog wel herinneren ben ik een jaar of 6-7 geleden gestopt met actief lid te zijn. In die periode zijn mijn beide ouders, mijn nichtje en mijn beste maatje zeer ziek geworden (kanker). Helaas is mijn moeder later ook overleden er aan. Tegelijk werd ik (volgens de rechter onterecht) ontslagen en ben ik mijn verdriet maar weg gaan blowen. Na een 1,5 jaar ben ik afgekickt uiteindelijk. De Puma heb ik destijds met heel veel pijn in mijn hart verkocht en heb ik mijzelf erop gericht om psychisch en financieel weer een beetje op de rit te komen. Dat heeft mij een goede 5 jaar gekost maar ik ben terug.
Inmiddels heb ik een huis (met carport) gekocht in Valkenswaard waar ik woon met mijn vriendin. Ook heb ik met vallen en opstaan mijn carriere weer opgestart. Inmiddels werk ik in het testen van software van auto's en de diagnoseapparatuur. Nu zit ik (terug) bij DAF, maar ik heb o.a. de Peugeot i-Cockpit, de Ssangyong Rexton, Borgward BX-5/BX-7, Alfa Romeo Giulia, Citroen DS3/4&5 enz. helpen ontwikkelen.
Maar in de tussentijd liet de Puma mij niet los. Er moest en zal een nieuwe komen. En nu is het bijna zo ver

Groeten,
Sjoerd