Werkplaats handboeken

Vragen en/of info over tuning onderwerpen die niet in een van andere topics horen, zoals over ophanging, remmen, uitlaten etc. kunnen hier gepost worden.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
leonsurfdude

Werkplaats handboeken

Bericht door leonsurfdude » wo 14 mar 2012, 8:48 pm

Ik heb zojuist even op internet en dit forum gezocht naar een werkplaats handboek van de Puma, maar kon weinig nuttigs vinden.
Vorige week heb ik een paneel vervangen van de auto, maar er waren 2 boutjes die ik niet kon vinden(uiteindelijk wel, maar duurde wel een poos... :rasp: ). Het zou toch wel handig zijn als ik een werkplaats handboek zou hebben.

Heeft iemand zo'n boekje? zo ja, waar komt het vandaan? Het liefst heb ik een boek dat ik zo uit de kast kan pakken, i.p.v. een boek lezen vanaf een computerscherm... Ook wat makkelijker meenemen de garage in...

Wat ik al wel heb gevonden is een download naar een digitale versie(http://www.emanualonline.com/Cars/Ford/ ... anual.html), maar zoals hierboven al beschreven heb ik liever wat tastbaars...

Iemand enig idee? :)

satyrs

Re: Werkplaats handboeken

Bericht door satyrs » wo 14 mar 2012, 9:45 pm

echt iets tastbaars heb ook nog niet kunnen vinden, maar als je ergens niet uitkomt kan je het me vragen via pm en stuur ik wel de handleiding van ford etis naar je toe.

grtz,

wouter

Sjoerd
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 9:30 pm
Locatie: Valkenswaard

Re: Werkplaats handboeken

Bericht door Sjoerd » do 15 mar 2012, 9:42 am

Volgens mij bestaat het überhaupt niet. Haynes of Kluwer hebben nooit de Puma helemaal beschreven zover ik weet. Ik zelf gebruik altijd de Ford TIS en maak een printje. Ook neem ik geregeld mijn laptop even mee naar buiten, op de passagiersstoel of iets..

Plaats reactie