Vraag aankoop puma

Vragen en/of info over tuning onderwerpen die niet in een van andere topics horen, zoals over ophanging, remmen, uitlaten etc. kunnen hier gepost worden.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Dees

Bericht door Dees » ma 14 jan 2008, 7:53 pm

Gefeliciteerd met de aanschaf van je Puma!!! Goede deal lijkt me zo.

Maar wat betreft de hoedenplank (wellicht dat meer mensen hier je dat adviseren) daar zou ik geen boxen in hangen ivm de valleritus. Veel hoedenplanken vallen omlaag in puma's. Mijn niet :lol: aangezien mijn vorige eigenaar zo slim was om er schroefjes in te plaatsen. Ik zal morgen (als ik eraan denk) even foto's maken van hoe hij dit heeft gedaan, want dit weerhoudt de plank ervan om te vallen.

Gast

Bericht door Gast » ma 14 jan 2008, 9:11 pm

Dees schreef:Gefeliciteerd met de aanschaf van je Puma!!! Goede deal lijkt me zo.

Maar wat betreft de hoedenplank (wellicht dat meer mensen hier je dat adviseren) daar zou ik geen boxen in hangen ivm de valleritus. Veel hoedenplanken vallen omlaag in puma's. Mijn niet :lol: aangezien mijn vorige eigenaar zo slim was om er schroefjes in te plaatsen. Ik zal morgen (als ik eraan denk) even foto's maken van hoe hij dit heeft gedaan, want dit weerhoudt de plank ervan om te vallen.
Ja dat wist ik v/d originele hoedenplank, daarom wil ik er een laten maken door een vriend van me.

Die foto's lijken me iig reuzen handig :) Alvast bedankt.

Foto's zullen geplaatst worden zodra ik hem heb, heb nu ook al foto's maar dat is met die stomme stickers erop.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » ma 14 jan 2008, 9:39 pm

Gila gefeliciteerd.
Lijkt mij een goede deal, garantie erbij top
En heel belanrijk je kent de onderhoud historie en ze vervange de distributieriem nog...
Blijkt weer dat de ford dealers nogsteeds stug vast houden aan 10 jaar of 150.000 kilometers. Anders hadden ze de riem allang vervangen. Maar belanrijk voor jouw Gila is dat ie vervangen wordt en dat jij de kosten niet hoefd te betalen.

Heel veel plezier met je puma, maar dat komt wel goed.
En zeker foto's plaatsen in ''show your car''.

Kijk een bij de meetingreports daar staan heel wat foto's van puma's met een leuke :twisted: installatie in de bak...
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » di 15 jan 2008, 3:16 am

Proficiat, en nu snel lid worden
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Plaats reactie