Showplaten

Vragen en/of info over tuning onderwerpen die niet in een van andere topics horen, zoals over ophanging, remmen, uitlaten etc. kunnen hier gepost worden.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Gast

Showplaten

Bericht door Gast » ma 02 jul 2007, 10:20 am

Oi,

Ik was benieuwd waar je de showplaten voor je Puma kon laten maken.
Heb er nog niet naar geGoogled omdat er een aantal mensen hier zijn die ze al hebben...... (en ik ben lui... hehehe)

Hoeveel kosten die dingen ongeveer?

Groetjes,
Crosis

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 02 jul 2007, 2:45 pm

Wil ik ook! :lol:

Zag dat je daarvoor bij DMB Graphics moet zijn, als ik echter naar hun site ga vind ik daar nix hierover terug. Zit ik scheel te kijken? :roll:

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » ma 02 jul 2007, 2:57 pm

Heartbeat ook ik zie het niet staan :oops: Maar volgens mij moet je hun gewoon mailen, zover ik Lidewij heb begrepen.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 02 jul 2007, 3:30 pm

Sjoerd102 schreef:Heartbeat ook ik zie het niet staan :oops: Maar volgens mij moet je hun gewoon mailen, zover ik Lidewij heb begrepen.
Gelukkig maar, wilde al een afspraak bij de Pearl maken (goeie actie!) om mn ogen te laten controleren. :wink:
Mailen is een idee, maar zou je dit soort dingen ook niet in NL kunnen krijgen? Scheelt weer verzendkosten en levertijd...

Gast

Bericht door Gast » ma 02 jul 2007, 4:23 pm

zal dan maar eens ff kijken :o

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » ma 02 jul 2007, 6:20 pm

Klopt. even mailen en evt. mijn naam laten vallen. Hij heeft mijn platen met gabbagirl erop gemaakt.
je kan ze zelf ontwerpen en hij maakt ze!

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » ma 02 jul 2007, 8:03 pm

Ik hem mijn showplaten ook bij hun laten maken.

Gemaild en omschreven hoe ik ze wilde hebben. Pumadrivers logo mee gemaild.
Echt top en snel geleverd. Volgens mij kosten die toen 20 pond... incl verzenden.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Gulli

Bericht door Gulli » ma 02 jul 2007, 10:52 pm

Als jullie toch gaan bestellen doe ik wel mee, scheelt weer verzendkosten :)

Alleen nog een mooi ontwerp, daar ben ik niet zo goed in (zet zijn grootste puppy-oogjes op) :hypocrite:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » di 03 jul 2007, 7:50 am

Gulli schreef:Als jullie toch gaan bestellen doe ik wel mee, scheelt weer verzendkosten :)

Alleen nog een mooi ontwerp, daar ben ik niet zo goed in (zet zijn grootste puppy-oogjes op) :hypocrite:
Mss kan regin je helpen, die is super in het ontwerpen!! :wink: Maar ik weet alleen niet of ze nu wel tijd heeft....

Gast

Bericht door Gast » di 03 jul 2007, 3:13 pm

Heartbeat schreef:Wil ik ook! :lol:

Zag dat je daarvoor bij DMB Graphics moet zijn, als ik echter naar hun site ga vind ik daar nix hierover terug. Zit ik scheel te kijken? :roll:
Idd, had dat ook!
Dacht ook al dat ik met m'n lenzen moest terug gaan :wink:

Plaats reactie