heb ik weer....

Vragen en/of info over tuning onderwerpen die niet in een van andere topics horen, zoals over ophanging, remmen, uitlaten etc. kunnen hier gepost worden.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
gabbagirl

heb ik weer....

Bericht door gabbagirl » do 31 mei 2007, 8:20 am

:help1:
Dit heeft Pummie al eens eerder gehad, maar het knippergeluid blijft aan staan, nadat het knipperlicht uit is.
Ik heb een jaar of wat geleden te horen gekregen van de garage dat de pinnetjes van de knipperlichthendel (geef het beestje een naampje :wink: ) waren afgesleten, waardoor het knipperlicht niet zelfstandig uitgaat, nadat je een bocht hebt gemaakt. Toen ik dit net merkte heeft die deze kwaal ook even gehad, maar toen was het over en heb ik er nooit meer bij stil gestaan.
Nu doet die het ineens weer. En het irritante is dat hij nu af en toe stopt en dan ineens weer begint. Ook als ik de ruitenwisserhendel gebruik begint die af en toe. Een ram op de alarmknop en weer uit helpt af en toe.
It drives me insane... iemand suggesties wat ik hier aan kan doen? Kan ik die kappen rond het stuurkolom eens losmaken of ik mss iets verkeerd zie zitten ofzo?
Of wordt dit weer een tripje garage??
Oja, het knippergeluid gaat (als het knipperlicht dus uit staat) wel op een veel hogere snelheid. Snap je hoe gek ik er van wordt?? :bleh1:

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » do 31 mei 2007, 9:03 am

Ik zou er niet zelf aan gaan rotzooien: onder die stuurkapjes zit een ingewikkelde kabelboom, ik zou eraf blijven. Misschien zijn er complete stengels te krijgen? Of anders van een sloopfiesta, die dingen zijn nl. hetzelfde.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

Gast

Bericht door Gast » do 31 mei 2007, 9:10 am

raar probleem. k snap dat je er helemaal gek van wordt. mischien je muziek wat harder zetten:P.

X-tof

Bericht door X-tof » do 31 mei 2007, 10:46 am

We hebben dit probleem ook eens gehad met de peugeot 306 van de mama, maar weet niet goed meer hoe dat opgelost is.
Schiet je niet veel mee op he...

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 31 mei 2007, 11:14 am

het knipperlichtrelais kan ooit dit veroorzaken

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 31 mei 2007, 11:55 am

Venom schreef:raar probleem. k snap dat je er helemaal gek van wordt. mischien je muziek wat harder zetten:P.
Al gedaan...weet je hoe hard je die muziek moet zetten om dit irritante geklik te overstemmen :evil:

@ X-tof: niet echt :P

@ R.A.T.: wat houdt dat in dan? het knipperlichtrelais..ik dom..ik nie snap.. :roll:

Ik ga zo ff langs de garage, die moeten toch nog ff de Puma checken. Heb nu 500 km gereden met de nieuwe as en dan wilde ze hem ff terugzien. Of alles goed zit, dus kan die mooi ff hiernaar kijken :wink: Als het opgelost wordt: I let you know!
Thnx iig alvast voor de reacties!

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 31 mei 2007, 7:37 pm

Bij de garage geweest: R.A.T. had gelijk, het relais is kapot. Dus wordt besteld, volgende week binnen en als ik dan langs kom zet die dat er ff in. Klusje van niets zei die :-D

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » do 31 mei 2007, 8:50 pm

:woo: :lala:

Gast

Bericht door Gast » do 31 mei 2007, 8:55 pm

10 punten voor RAT :lol: :wink: !


<MP>

Clawz

Bericht door Clawz » do 31 mei 2007, 9:42 pm

Tip voor de rest dan ook: zodra je knipperlicht sneller dan normaal gaat is er vaak een lampje stuk. Loop even een rondje om je auto met het knipperlicht aan en je ziet vanzelf welke het is :wink:

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 01 jun 2007, 7:46 am

Clawz schreef:Tip voor de rest dan ook: zodra je knipperlicht sneller dan normaal gaat is er vaak een lampje stuk. Loop even een rondje om je auto met het knipperlicht aan en je ziet vanzelf welke het is :wink:
Klopt ja, maar ja, hij knipperde als alles uit stond :? Uiteraard wel snel ff gekeken of er idd aan de buitenkant niets aan ging, want dat zou suf zijn!!


@ R.A.T.: je gaat door voor de wasmachine :bouncing:

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » vr 01 jun 2007, 11:57 am

die heb ik al moet dus even door gaan met goede andwoorden geven :?

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » vr 01 jun 2007, 1:22 pm

R.A.T. RACING schreef:die heb ik al moet dus even door gaan met goede andwoorden geven :?
Haha, inderdaad... ik verzin er nog wel een paar voor je dan :P

Plaats reactie