kapotte boortcomputer

Plaats hier je vragen en/of info over de motor, chips, luchtfilters, andere onderdelen van onder de motorkap en alles wat met performance te maken heeft.

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
mdo

kapotte boortcomputer

Bericht door mdo » vr 25 mei 2012, 6:47 pm

hallo ik heb sind kord een ford puma en naar een paaar maanden wou dien iet meer starten toen ben ik er mee naar de gerage geweest en bleek de boortcomputer kapot te zijn maar als ik een nieuwe laat bestellen gaat het me 1200 euro kosten dus ik ben nu opzoek naar een goedkopere oplossing zit zelf te denken om er een iut een sloop auto te halen maar maar mischien dat iemand van julli nog een andere id hebben dat het me niet zoveel gaad kosten

gr marcel

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Re: kapotte boortcomputer

Bericht door Harry » za 26 mei 2012, 7:49 am

Als je computer/motormanagement echt stuk is zul je hem moeten vervangen, en dan zou ik zoeken bij een demontage bedrijf zoeken.
Ik weet niet waar jij woont maar bij demontage bedrijf zelissen in sittard heeft er een, succes.
Afbeelding

Sjoerd
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 9:30 pm
Locatie: Valkenswaard

Re: kapotte boortcomputer

Bericht door Sjoerd » za 26 mei 2012, 9:50 am

Op projectpuma zijn er meerdere verkopers. Let goed op welk type ECU je nodig hebt, er zijn verschillende varianten gebruikt!!!

mdo

Re: kapotte boortcomputer

Bericht door mdo » ma 04 jun 2012, 3:24 pm

bedanbkt voor juli reacties ik heb ik heb het er met de garage houder over gehad en vertelt dat er eentje in sittart lig en hij zou er naar kijken
en hij wou me ook helpen met het zoeken naar een gebriukte hij heb een site dat hij er naar kan vrage en dat het daan in een keer bij 300 autoslopereijn terecht komt dus ik hoop dat er wat uit komt gelukkig kon de garagehouder wel begrijpen dat ik geen nieuwe boortcomputer wil
als ik weer wat weet laat ik het juli wel weten

gr marcel

mdo

Re: kapotte boortcomputer

Bericht door mdo » ma 25 jun 2012, 7:37 pm

ik heb een boortcomputer gevonden ergens bij een autokerkhof in friesland
boortcomputer is nu ingebouwd in geprogremeerd en alles doet het weer
ik wou dit even gemeld hebben gr marcel

Sjoerd
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 9:30 pm
Locatie: Valkenswaard

Re: kapotte boortcomputer

Bericht door Sjoerd » ma 25 jun 2012, 8:21 pm

Die site is trouwens:
www.onderdelenlijn.nl

Misschien handig voor iemand anders!?!

Plaats reactie