Astapspacers 20mm

Plaats hier je vragen en/of info over veren, wegligging, schokdempers en alles wat met verlaging te maken heeft!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
PumaPim

Astapspacers 20mm

Bericht door PumaPim » wo 08 jun 2011, 8:31 am

Omdat mijn velgen een ET waarde van 42 hebben vallen ze vooral aan de achterkant vrij ver naar binnen. Ik heb daarom 20.5 mm Streetka spacers besteld om de wielen wat breder uit te laten komen. Nu zag ik alleen dat er al astapspacers op zitten. Is dit standaard bij een puma? Ik weet niet of iemand dit al eerder gedaan heeft, maar moeten die oude dan vervangen worden of kunnen de nieuwe er gewoon bij gezet worden?
Ik hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft!

MiniMan
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Astapspacers 20mm

Bericht door MiniMan » wo 08 jun 2011, 11:07 am

PumaPim schreef:Omdat mijn velgen een ET waarde van 42 hebben vallen ze vooral aan de achterkant vrij ver naar binnen. Ik heb daarom 20.5 mm Streetka spacers besteld om de wielen wat breder uit te laten komen. Nu zag ik alleen dat er al astapspacers op zitten. Is dit standaard bij een puma? Ik weet niet of iemand dit al eerder gedaan heeft, maar moeten die oude dan vervangen worden of kunnen de nieuwe er gewoon bij gezet worden?
Ik hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft!
Volgens zijn de spacers die jij hebt gekocht breder. Ik weet dat Otto deze spacers ook onder zijn Puma heeft gemonteerd, stuur hem anders een PB'tje :wink:
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options

Afbeelding

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Re: Astapspacers 20mm

Bericht door Otto » wo 08 jun 2011, 11:52 am

Check ff m'n projecttopic, daar staat uitgelegd hoe of wat. In principe plug en play, alleen moet je links het knietje van de ABS-sensor uitveilen/dremelen.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

PumaPim

Re: Astapspacers 20mm

Bericht door PumaPim » wo 08 jun 2011, 12:35 pm

Ok thanks! De originele weghalen en nieuwe plaatsen dus :)

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Re: Astapspacers 20mm

Bericht door Otto » do 09 jun 2011, 8:36 am

Wel langere bouten plaatsen. Als je die nog moet bestellen: de nummers staan in mijn projecttopic.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

Plaats reactie