Onbedoeld "verlaagd"?

Plaats hier je vragen en/of info over veren, wegligging, schokdempers en alles wat met verlaging te maken heeft!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
TopGear

Onbedoeld "verlaagd"?

Bericht door TopGear » di 10 feb 2009, 7:52 pm

Hi all

ik heb soms het idee dat m'n Puma automagisch verlaagd is. Hij staat achter nog altijd hoog op z'n poten zeg maar (wil ik ook zo houden), maar aan de voorkant hoor ik hoe langer hoe vaker schurende bijgeluiden als ik 'm op m'n bekende plekken neerzet... Of die stoepranden zijn gegroeid, maar ik ben bang dat er iets met m'n veren aan de hand is. Iemand 'n idee wat dat zou kunnen zijn? Het gekke is ook dat het niet altijd zo is. Misschien heb ik de eerste Puma met een haperende hydrolique? :wink:

TopGear

:puma:

Otto
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 238
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 7:00 pm
Locatie: Dubbeldam (078)

Bericht door Otto » wo 11 feb 2009, 8:29 am

Hehe, heb je je bandenspanning al gecheckt?

Nee, zonder dollen: vage klacht. Veren zakken niet zomaar in, tenzij er autostyle onder zit. En als je auto echt inzakt, dus centimeters, zie je dat duidelijk, omdat de achterkant wel blijft staan.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R

TopGear

Bericht door TopGear » wo 11 feb 2009, 8:32 am

Otto schreef:Hehe, heb je je bandenspanning al gecheckt?

Nee, zonder dollen: vage klacht. Veren zakken niet zomaar in, tenzij er autostyle onder zit. En als je auto echt inzakt, dus centimeters, zie je dat duidelijk, omdat de achterkant wel blijft staan.
Stik(stof) de bandenspanning... moet ik ook dringend eens checken, nu je het zegt :oops:

Plaats reactie