Ms-Design

Plaats hier je vragen en/of info over veren, wegligging, schokdempers en alles wat met verlaging te maken heeft!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
popeye_65

Ms-Design

Bericht door popeye_65 » di 22 jul 2008, 6:48 pm

Zijn er hier mensen met een ms-design frontspoiler die verlaagt zijn? Misschien ga ik zo voorlip aanschaffen maar dan moet ik wel weten of ik nog normaal over drempels kan.

Had namelijk ergens een keer gelezen dat deze lip wel heel laag ligt.

En hoeveel cm moet je minimaal van de grond zijn om normaal drempels te kunnen nemen: 4,5,6,7,10cm?

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » di 22 jul 2008, 9:16 pm

sjoerd 102 vragen die weet je dat wel te vertellen

ik lig zelf 10 cm van de grond (wat ik eigenlijk toch wel te veel vind) maar aangezien mijn bumper nog 10cm voor de moterkap uitsteekt wil het nog wel eens voorkomen dat ik wat raak

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » wo 23 jul 2008, 8:59 am

Als ik mijn 15 inch banden erop heb liggen, lig ik zo'n 10 cm van de grond... en dan raak ik al drempels. Maar schuin erover heen werkt prima! Al leidt dat soms tot oververhitte reacties van medeweggebruikers :duh:

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » wo 30 jul 2008, 8:14 pm

puma sjakkes schreef:sjoerd 102 vragen die weet je dat wel te vertellen

ik lig zelf 10 cm van de grond (wat ik eigenlijk toch wel te veel vind) maar aangezien mijn bumper nog 10cm voor de moterkap uitsteekt wil het nog wel eens voorkomen dat ik wat raak
Heb MS design er inderdaad onder liggen met volle tevredenheid. Drempel raak je tegenwoordig al snel als ze een beetje hoog liggen. Maar met schuin rijden zijn 9 van de 10 drempels goed te doen.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Plaats reactie