Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 01 aug 2007, 7:09 am
door hansie
Clawz schreef:Hoe eenvoudig kan je trouwens die hoogte aanpassen? Is dat 10 minuutjes met een moersleutel en go, of ben je dan toch wel even aan t sleutelen?
Dat is niet zoveel werk. Per as:
1. Wielmoeren losdraaien
2. Auto opkrikken en op assteunen zetten
3. Wielen eraf
4. Met de speciale sleutel van de schroefset de schalen verdraaien (uiteraard aan beide zijden exact dezelfde hoogte aanhouden)
5. Wielen erop, auto op de wielen zetten en wielmoeren aandraaien

Ik denk dat je met een kwartiertje wel klaar bent.

Geplaatst: wo 01 aug 2007, 3:50 pm
door pumamartin
Willard schreef:Maar Martin dat is toch veeeel lager dan 4cm ik wil ook jouw kit :pray: :dribble:


Want jij kan dus ook jou vering instellen als ik het goed begrijp??
Ik kan alleen de hoogte achter instellen. Maar dan moet de boel wel helemaal uitgebouwd worden.... Dus dat doe je 'even'.... :shock:


KW schroefsets zijn mede zo duur omdat deze van rvs gemaakt zijn en dus waarschijnlijk lange mee gaan dan de auto waar ze onder gemonteerd worden...


Wat betreft het rijden op de Nordschleife en elk anders circuit.
Wij zijn allemaal geen coureurs... En zolang je niet echt voor de volle 100% met je puma over het circuit kunt/durft te gaan zal niemand van ons het verschil echt kunnen vullen wat de voor of nadelen van welke afstelling/onderstel dan ook zijn.
Het standaard puma onderstel is voor ons allemaal meer dan voldoende..

Verschil is er natuurlij zeker, powerflex, verlaagd, veerpootbrug, sportschokbrekers...
Tuurlijk merk je dat maar wat ik bedoel te zeggen dat wij de puma amper aan z'n limiet krijgen... omdat wij de zwakke schakel zijn......

Geplaatst: di 07 aug 2007, 10:50 am
door Willard
Nou tnxs voor jullie reacties en ik ben eruit.

Ik ga voor weitec Hicon Gt versie. Als de set eronder zit laat ik wel wat horen en ik zet er wel een foto bij.

super verlaging

Geplaatst: vr 31 aug 2007, 9:36 pm
door petter
Als je de Puma zo stuiternd mogenlijk wil hebben is het zonde van de centen om dure veren te monteren. Gewoon een paar rubber bussen er tussen en je bent klaar.
Even serieus: een auto moet ook veilig zijn op de openbareweg en een verlaging van 30 tot max 50 mm is dan nog steed het beste.
Groeten Petter

Geplaatst: ma 08 okt 2007, 11:24 am
door Willard
Het setje zit er onder en ik moet zeggen kwa kwaliteit geen probleem...

voor de helft afgedraaid en hij ligt al bijna op de band, dus nagaan dat ik nog cmters overheb.....

fotos zal ik spoedig posten

Geplaatst: ma 08 okt 2007, 1:09 pm
door Otto
Kijk, da's mooi!

Ik krijg als het goed is eind deze week m'n Koni Sportkitje binnen. Ben benieuwd!

Kan iemand mij vertellen wat voor rubbers er tussen de bovenste veerschotel en de carrosserie zitten? En of die misschien ook los te bestellen zijn?

Geplaatst: ma 08 okt 2007, 5:34 pm
door Willard
Otto schreef:Kijk, da's mooi!

Ik krijg als het goed is eind deze week m'n Koni Sportkitje binnen. Ben benieuwd!

Kan iemand mij vertellen wat voor rubbers er tussen de bovenste veerschotel en de carrosserie zitten? En of die misschien ook los te bestellen zijn?
Ik heb de orginelen van ford eropgezet, dus van de normale poot afgehaald en tussen de weitec geplaatst. Werkt uitstekend.