schokbrekers van pumabuild

Plaats hier je vragen en/of info over veren, wegligging, schokdempers en alles wat met verlaging te maken heeft!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Gast

schokbrekers van pumabuild

Bericht door Gast » wo 30 mei 2007, 10:07 am

Ik zag op de site van puma build een set schokbrekers staan die de auto met 3omm verlagen,. de prijs is net onder de 300 euro., heeft iemand hier ervaring mee. is wel een stuk goedkoper dan een koni set van 575

hansie

Bericht door hansie » wo 30 mei 2007, 10:21 am

Die set (G-Max) zal niet dezelfde kwaliteit hebben als Koni. Misschien even Googlen naar gebruikerservaringen.

Gast

Bericht door Gast » wo 30 mei 2007, 11:38 am

dat die net dezelfde kwaliteit zal hebben, daar twijfel ik ook niet aan, maarja het is een stuk goedkoper. als ik er vier jaar plezier van kan hebben ben ik allang tevreden

Pumagirl

Bericht door Pumagirl » wo 30 mei 2007, 11:44 am

Hou eventueel ook rekening met de bijkomende porto/verzendkosten, dit i.v.m. het gewicht :wink:

Gast

Bericht door Gast » wo 30 mei 2007, 11:49 am

ja daar moet ik ook nog ff op letten,.

maar k heb dus net wat dingen gevond op andere fora. er waren een aatal mensen die goede ervaringen hadden met deze veren, ze schijnen wel erg stug te zijn.

maar wat ik ook ergens zag staan is dat g-max nu V-max is geworden........

zal die mensen van pumabuild eens even een mailtje sturen :wink:

hansie

Bericht door hansie » wo 30 mei 2007, 1:48 pm

Verkoopt Autostyle (kuch) zoiets ook niet?

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: schokbrekers van pumabuild

Bericht door pumamartin » wo 30 mei 2007, 3:05 pm

Venom schreef:Ik zag op de site van puma build een set schokbrekers staan die de auto met 3omm verlagen,. de prijs is net onder de 300 euro., heeft iemand hier ervaring mee. is wel een stuk goedkoper dan een koni set van 575
Schokbrekers verlagen je puma niet....... doen de veren
of is dit een coplete schroefset???

En ik zou toch gaan voor 40 mm verlaging. Je weet nooit hoeveel het daadwerkelijk wordt. Zoals we in een ander topic kunnen lezen.
En 40 mm is net even mooier, vind ik dan...
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Gast

Bericht door Gast » wo 30 mei 2007, 9:57 pm

het zijn eren plus dempers. en ze moeten de puma 30 mm verlagen. schrefsets hebben ze ook. maar die zijn qua prijsniveau ongeveer gelijk met merken als koni.

Gast

Bericht door Gast » do 31 mei 2007, 8:53 pm

Niet duur zeg! Kost een Koni set (veren en schokdempers) trouwens 575 euro?!


<MP>

hansie

Bericht door hansie » vr 01 jun 2007, 7:12 am

De sportkit van Koni kost zoiets ja. (dit is dus niet de sport suspension kit, die in hoogte verstelbaar is).

Gast

Bericht door Gast » vr 01 jun 2007, 8:15 am

Mugen Power schreef:Niet duur zeg! Kost een Koni set (veren en schokdempers) trouwens 575 euro?!


<MP>
ik heb een set gevonden van exact 575. dit is idd geen schroeftset. deze set verlaagd je auto ca 35mm

Gast

Bericht door Gast » vr 01 jun 2007, 8:31 am

die gasten laten wel lang op zich wachten, nog steeds geen antwoord :evil:

puMARC

Bericht door puMARC » vr 01 jun 2007, 2:18 pm

Mugen Power schreef:Niet duur zeg! Kost een Koni set (veren en schokdempers) trouwens 575 euro?!


<MP>

toen ik had geinformeerd toen ik m net kocht, mijn puma, koste me een set 2300 gulden

Gast

Bericht door Gast » vr 01 jun 2007, 6:55 pm

600 euro dus.

Dan komt er een Koni setje onder met schokdempers 8) . Nu nog ff sparen :lol:


<MP>

hansie

Bericht door hansie » za 02 jun 2007, 7:34 am

Miischien dat je ook nog wel ergens een leuke korting kunt krijgen (een van onze kortingsbedrijven misschien?), of een leuk prijsje voor het monteren (kost normaal zo'n 150 Euro denk ik).

Plaats reactie