Spaninrichting GGrrrr puma al een paar dagen kwijt

Plaats hier je vragen en/of info over veren, wegligging, schokdempers en alles wat met verlaging te maken heeft!

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Plaats reactie
Gast

Spaninrichting GGrrrr puma al een paar dagen kwijt

Bericht door Gast » ma 02 apr 2007, 3:44 pm

Ik heb mijn puma weggebracht voor een grote beurt.

Hij lekte wat olie dus het klepdeksel pakking moest vervangen worden. daarbij was ook gelijk me distributieriem getjekt en wat bleek,.. hij liep scheef. er bestond een vermoeden dat het kwam omdat er ook olie op zat, maar de rol waar die op loopt stond dus scheef.

De spaninrichting die de distrubutieriem onder goede spanning houd is dus naar de klote. Maar nu het leuke. de garage waar ik me auto laat maken kan er bij zijn leverancier niet aan komen. Zelfs de ford importeur had hem niet. Nu word er via een ford dealer elders in NL dit onderdeel naar de importeur gestuurd en via hem weer naar mijn garage. De auto staat daar al vanaf donderdag en krijg het hopelijk woensdag weer terug :cry2:


Tevens nog een vraag over veren enzo, als ik mijn auto door de apk wil sleuren moeten er nieuwe schokbrekers achter op. dit kost ca 250.
nou zag ik dus op de site van pitbox een set staan vanaf 299, het merk is Vmaxx iemand ervaring hiermee, of ervaring met ander setjes veragingsveren voor zulke prijzen,, is dit een beetje betrouwbaar??

Gast

Bericht door Gast » ma 02 apr 2007, 5:38 pm

Das mooi kl*te voor je Venom! :evil:

Je moet is zoeken op pumapeople.com op Vmaxx... volgens mij kennen ze dat daar beter, heb er zelf geen ervaring mee. Verder heb jij volgens mij niks aan verlagingsveren als je schokbrekers verrot zijn, dan moet je die alsnog gaan kopen. Ik zou een setje verlagingsveren incl. schokbrekers adviseren. Als je het toch wilt (verlagen) dan is nu het moment, gezien het feit dat je toch 2 nieuwe schokbrekers moet kopen!

Gast

Bericht door Gast » di 03 apr 2007, 9:12 am

ja ik bedoelde ook de complete set. dus niet van die veren maar echt schokbrekers die je in hoogte kan verstellen

maar iig bedankt voor de tip

Gast

Bericht door Gast » di 03 apr 2007, 5:39 pm

ik zou de vmaxx schokdempers laten voor wat het is. Een vriend van mij heeft ze er onder zitten is er totaal niet over te spreken. Dus ik zou iets meer geld uitgeven en een set van 499 van weitec kopen of iets dergelijk. Zijn goeie schokdempers+veren die het VEEL langer vol houden als de Vmaxx.
Laatst gewijzigd door Gast op di 03 apr 2007, 6:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

hansie

Bericht door hansie » di 03 apr 2007, 5:42 pm

Vmaxx is een B-merk, zou niet mijn keuze zijn.

puma sjakkes

Re: Spaninrichting GGrrrr puma al een paar dagen kwijt

Bericht door puma sjakkes » di 03 apr 2007, 8:41 pm

Venom schreef:Ik heb mijn puma weggebracht voor een grote beurt.

Hij lekte wat olie dus het klepdeksel pakking moest vervangen worden. daarbij was ook gelijk me distributieriem getjekt en wat bleek,.. hij liep scheef. er bestond een vermoeden dat het kwam omdat er ook olie op zat, maar de rol waar die op loopt stond dus scheef.

De spaninrichting die de distrubutieriem onder goede spanning houd is dus naar de klote. Maar nu het leuke. de garage waar ik me auto laat maken kan er bij zijn leverancier niet aan komen. Zelfs de ford importeur had hem niet. Nu word er via een ford dealer elders in NL dit onderdeel naar de importeur gestuurd en via hem weer naar mijn garage. De auto staat daar al vanaf donderdag en krijg het hopelijk woensdag weer terug :cry2:


Tevens nog een vraag over veren enzo, als ik mijn auto door de apk wil sleuren moeten er nieuwe schokbrekers achter op. dit kost ca 250.
nou zag ik dus op de site van pitbox een set staan vanaf 299, het merk is Vmaxx iemand ervaring hiermee, of ervaring met ander setjes veragingsveren voor zulke prijzen,, is dit een beetje betrouwbaar??
hey venom

die vmaxx schroefsets zijn niet leverbaar voor een puma (i.i.g niet voor die van mij). heb hierover al naar pitbox gemaild. je kan als je echt kwaliteit wilt hebben het beste een koni of KW schroefset nemen.

grtz

sjakkes

Gulli

Bericht door Gulli » di 03 apr 2007, 9:26 pm

kijk eens bij de kortingsbedrijven, volgens mij had ik een bedrijfje gevonden dat voor ong 500 euro een hele set koni levert. dempers en veren.

Plaats reactie