Bandenmerken

Plaats hier je vragen en/of info over banden, velgen, ET waardes, ...

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

X-tof

Bericht door X-tof » di 24 mar 2009, 8:34 pm

R.A.T. RACING schreef:welke good year ? f1?
Ik heb nu de goodyears F1 erop zitten en ben niet tevreden, zeer zwakke grip zowel bij droog als bij regen. Met mijn Toyos had ik nog massas grip tijdens het natte bochtenwerk maar dit is absoluut de laatste keer dat ik goodyears neem...[/url]

bjornpuma

Bericht door bjornpuma » zo 02 aug 2009, 9:31 pm

ik lees hier veel goeds over toyo,ikzelf ben er niet over te spreken!!slechtste banden ooit,heb er eens een week mee gereden en had totaal geen vertrouwen in mijn puma.beetje sportief rijden en ik kreeg schrik.puma ging alle kanten uit behalve de goede.weg ermee!!!!! hey,ik snap niet da jullie zo positief zijn over toyo banden.ik heb er eens een week mee gereden en ze er direct afgedaan!nog nooit zo slechte banden gehad.mijn puma ging eigen leven leiden.ik begrijp waarom toyo populair is bij drift wedstrijden,je schuift er alle kanten mee op

puma17zetec

Bericht door puma17zetec » zo 02 aug 2009, 9:39 pm

ik heb maxxis eronder zitten.

heb met andere banden eronder gereden maar dat was een bij elkaar geraapt zooitje plus nog is bijna versleten banden.
dus kan niet echt een oordeel geven van wat ik nu het beste vind rijden.

met de maxxis banden weet ik nu wat ik heb en weet wat de puma daarmee aankan en eigenlijk vind ik dat wel genoeg hehe.

groetjes

glenn

puma sjakkes

Bericht door puma sjakkes » ma 03 aug 2009, 11:08 am

ik heb pirelli p zero nero eronder liggen. super grip op droog en nat wegdek

pumadennis

Bericht door pumadennis » ma 03 aug 2009, 11:10 am

dunlop sportmaxx ook zeer goede banden...

WB Motorsport

Bericht door WB Motorsport » do 06 aug 2009, 5:56 pm

bjornpuma schreef:ik lees hier veel goeds over toyo,ikzelf ben er niet over te spreken!!slechtste banden ooit,heb er eens een week mee gereden en had totaal geen vertrouwen in mijn puma.beetje sportief rijden en ik kreeg schrik.puma ging alle kanten uit behalve de goede.weg ermee!!!!! hey,ik snap niet da jullie zo positief zijn over toyo banden.ik heb er eens een week mee gereden en ze er direct afgedaan!nog nooit zo slechte banden gehad.mijn puma ging eigen leven leiden.ik begrijp waarom toyo populair is bij drift wedstrijden,je schuift er alle kanten mee op
U mag mij eens proberen te volgen met uw Puma op circuit, maakt niet uit met welk rubber... :rasp: De R888 moet je wel warmrijden en houden. Dat is op de straat, bij normaal gebruik, onmogelijk. Echte Toyo straatbanden heb ik nog niet gehad.

ps: 08/08/2009 ga ik in Zolder rijden. Er is de mogelijkheid om als onervaren piloot, zonder licentie, eens te rijden. Anders op de vroemdag h

smurf070

Re: Bandenmerken

Bericht door smurf070 » wo 23 feb 2011, 9:59 pm

weet iemand iets over Uniroyal banden ??

MiniMan
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Bandenmerken

Bericht door MiniMan » wo 23 feb 2011, 10:19 pm

smurf070 schreef:weet iemand iets over Uniroyal banden ??
Die heb ik zelf op mijn zomervelgen, goed bandjes hoor. Weet dat Martin ze ook heeft.
Mocht je intresse hebben in 15 inch gebruikte uniroyal banden dan heb ik nog een set liggen, met mooi V-profiel
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options

Afbeelding

gabbagirl

Re: Bandenmerken

Bericht door gabbagirl » do 24 feb 2011, 9:23 am

Ik heb ze ook. Super. rij er winter en zomer mee. Nooit geen problemen gehad. Goed grip!! En geen storend geluid tijdens het rijden. Via http://www.autobandenmarkt.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; voor prima prijs te kopen! Heb goede ervaringen met deze website.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: Bandenmerken

Bericht door pumamartin » do 24 feb 2011, 8:17 pm

Kan me alleen maar aansluiten bij Rogier en Lidewij. Ik ben zeer tevreden over de Uniroyal banden.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

MiniMan
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Bandenmerken

Bericht door MiniMan » di 08 mar 2011, 4:56 pm

MiniMan schreef:
smurf070 schreef:weet iemand iets over Uniroyal banden ??
Die heb ik zelf op mijn zomervelgen, goed bandjes hoor. Weet dat Martin ze ook heeft.
Mocht je intresse hebben in 15 inch gebruikte uniroyal banden dan heb ik nog een set liggen, met mooi V-profiel
Voor de bandjes die ik aanbied heb ik een topic gemaakt in tekoop:
http://www.pumadrivers.nl/forum/viewtop ... 350#p76350
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options

Afbeelding

Passiepooh
Puma Administrator
Puma Administrator
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
Locatie: Voorburg

Re: Bandenmerken

Bericht door Passiepooh » wo 09 mar 2011, 7:18 am

:up:
Afbeelding

Webmaster Pumadrivers

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: Bandenmerken

Bericht door pumamartin » do 25 okt 2012, 6:33 pm

Zo zie je maar dat een oud topic goede info kan bevatten.
Mijn achterbanden zijn aan vervanging toe.
Zeker na de Vroemdag
Afbeelding

Maar was ook zonder Vroemdag nodig. Na de winter komen er nieuwe onder. Binnenkort gaan de winterbanden er weer onder.
Ik dacht me te herinneren dan de Fulda carat extremo (had ik onder mijn zilvere) helemaal niet meer gemaakt werden. Maar bij het terug lezen van dit topic las, ik dat ze niet meer in 16" (had ik toen onder de zilvere) gemaakt werden. Daarom had ik toen Michelins gekocht. Daar was ik absoluut niet tevreden over. Slechte grip.
Toen zelf geschreven dat de Fulda's alleen nog VANAF 17" gemaakt worden.
Toen ik de 17" kocht heb ik voor de Uniroyal rainspoirt 2 gekozen. Altijd te vreden over geweest op een ding na.
Het gevoel in een snelle lange bocht, door de zachte wangen altijd een minder gevoel vind ik.
Misschien ga ik in het voorjaar weer voor de Fulda's.

Maar eens rustig kijken, heb nog een maan of 5 de tijd :wink:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Plaats reactie