FRP velgen look-a-likes

Plaats hier je vragen en/of info over banden, velgen, ET waardes, ...

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

TopGear

Bericht door TopGear » za 21 feb 2009, 8:28 pm

pumamartin schreef:Dit is idd echt mooi. ik vind de origiginele propeller velgen dus echt niet mooi (had ik onder de zilvere) de spaak velgen (origineel onder mijn nieuwe) vond ik in eerste instantie wel heel mooi.
Maar ze zijn gewoon te klein.... 15"... is niet meer van deze tijd....

Crz... 8) 8) 8)
Propellor velgen noem je die? Goh, ik lees altijd "klaverblad". Propellor dekt de lading ook heel goed moet ik zeggen, grappig. Whatever.

Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar een leuke deal. Zijn er beperkingen waar ik absoluut rekening mee moet houden? De type velg is al gekozen, dus dat scheelt al een heel stuk tijd wat betreft uitzoeken 8)

En dan: mijn Puma is niet verlaagd en ik heb geen plannen in die richting. Ik vraag me af of ik me moet richten op 16" of zelfs 17"?

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » za 21 feb 2009, 9:09 pm

Beide inch maten gaan en ook 18 is mogelijk(sjoerd).
letten moet je op de et waarde van +/- 38mm, anders gewoon even uithoden om te passen, dan zie je wat.
Afbeelding

TopGear

Bericht door TopGear » za 21 feb 2009, 9:18 pm

Harry schreef:Beide inch maten gaan en ook 18 is mogelijk(sjoerd).
letten moet je op de et waarde van +/- 38mm, anders gewoon even uithoden om te passen, dan zie je wat.
Is 38mm zo'n beetje het gemiddelde om op te letten, hoeveel afwijking is maximaal mogelijk? Heb al 'n beetje zitten surfen naar die waarde, het zei me tot vandaag niet veel :oops:

Harry
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Bericht door Harry » za 21 feb 2009, 9:23 pm

Misschie heb je hier iets aan.

http://www.allevelgenvan.nl/maat.php
Afbeelding

TopGear

Bericht door TopGear » za 21 feb 2009, 9:29 pm

Harry schreef:Misschie heb je hier iets aan.

http://www.allevelgenvan.nl/maat.php
fijne site, ik ga 'ns studeren :wink:

puMARC

Bericht door puMARC » ma 23 feb 2009, 10:05 pm

Otto schreef:Praat je volgens mij over 5-gaats velgen. Gaat dus nie passen. En ik weet het niet zeker, maar da's volgens mij 18 inch.
zijn er 4 gaats en zijn toch wel 17"

:wink:

TopGear

Bericht door TopGear » do 26 mar 2009, 11:57 am

:bouncing: Nou, ik heb nieuwe velgen gevonden! Dat wil zeggen: Crz heeft ze voor me gevonden :-). Ga ze zaterdag halen in het Zuiden des lands. Nu maar hopen dat ze passen in m'n Puma - en diezelfde ochtend legt R.A.T. ze er voor me om (ben toch vlak in de buurt). Kan niet wachten! :bouncing: Ze zijn volgens mij strak en stoer, ik zeg nog ff nix, maar het zijn geen FRP look-a-likes geworden. Zaterdag volgen de foto's! :bouncing:

crz

Bericht door crz » do 26 mar 2009, 1:01 pm

:-D

Ik ga mijn OZ's er zaterdag onder laten zetten Marcel! Moet er wel supervroeg uit maar heb het er wel voor over :wink:.

TopGear

Bericht door TopGear » do 26 mar 2009, 3:50 pm

crz schreef::-D

Ik ga mijn OZ's er zaterdag onder laten zetten Marc! Moet er wel supervroeg uit maar heb het er wel voor over :wink:.
Ja ik moet ook voor dag en dauw op pad, en dat op een zaterdag. Maar who cares 8)

Plaats reactie