Winterbanden

Plaats hier je vragen en/of info over banden, velgen, ET waardes, ...

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » zo 18 mar 2007, 6:05 pm

veel banden handels hebben ze te huur maaar kosten geen idee maar misschien kun je nu al op internet bv marktplaats of ebay kijken of er tekoop staan zijn al veel mensen op wintersport geweest die ze daarna weer verkopen

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » ma 19 mar 2007, 11:17 am

Heartbeat schreef:Ik ga eind maart een paar daagjes naar Trier, Duitsland. Zoals gezegd is het bij winterse omstandigheden verplicht in Duitsland om winterbanden onder de auto gemonteerd te hebben. Aangezien ik voor die drie dagen dat je in NL winterbandjes nodig hebt ik deze dus niet wil kopen vroeg ik me af of iemand een idee heeft wat het zou kosten om die dingen ergens te huren mocht dat noodzakelijk zijn. Je weet het immers nooit zo eind maart.. Iemand een idee van prijzen incl. montage en of er een landelijke toko is die dit verzorgt?
Ik zou zeggen, kom bij mij langs. Monteren we mijn winterbanden op je puma en als je terug komt ruilen we ze weer om.
Overigens ik woon in Zuid Limburg, kom je bijna langs gereden.
Ik neem aan dat je over de A2 komt en dan via Maastricht / Luik door naar Trier.
Ik woon in Wijnandsrade gemeente Nuth.
Is aan jouw de keus :wink:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Clawz

Bericht door Clawz » ma 19 mar 2007, 6:58 pm

Kijk even naar het weerbericht rond die tijd, meeste sites hebben wel een voorspelling voor 5 dagen.

We hebben hier een keer gebeld naar de ANWB voor opheldering over die winterbanden regeling, en dit is als volgt:

* Winterse omstandigheden is vorst + sneeuw, niet regen + koud. Ze hebben dan wel al voordeel, maar ze zijn niet verplicht.
* Je hebt pas een probleem als je zomerbanden erop hebt en er ligt sneeuw, als je een ongeluk bouwt (dan ben je aansprakelijk, mits blijkt dat winterbanden geholpen hadden! Als de andere bezopen tegen je aanknalt, dan is dat natuurlijk totaal wat anders). Als jij voorzichtig rijdt kan het prima.

Bron: ANWB telefoon enzo.

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 19 mar 2007, 10:04 pm

Thanks Martin voor je aanbod!! :lol: en Clawz voor de uitleg.
@ Martin: ik zal je per mail / pm nog even doorgeven wanneer ik ga / terugkom. Laten we ff tegen die tijd bekijken of het nodig is. Houd me zeker aanbevolen. Tof dat je het aanbied!!! :man:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » di 20 mar 2007, 7:25 pm

Heartbeat schreef:Thanks Martin voor je aanbod!! :lol: en Clawz voor de uitleg.
@ Martin: ik zal je per mail / pm nog even doorgeven wanneer ik ga / terugkom. Laten we ff tegen die tijd bekijken of het nodig is. Houd me zeker aanbevolen. Tof dat je het aanbied!!! :man:
Geen dank, ik heb ze toch alweer op zolder liggen. Onzin dat jij dan geld gaat uitgeven.
Ik hoor het dan wel :wink:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » zo 25 mar 2007, 4:03 pm

Afbeelding

Zou toch jammer zijn als het niet doorgaat Martin.. Moet ik die krat bier aan iemand anders weggeven.... :wink: :dronken1:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » zo 25 mar 2007, 4:39 pm

Heartbeat schreef:Afbeelding

Zou toch jammer zijn als het niet doorgaat Martin.. Moet ik die krat bier aan iemand anders weggeven.... :wink: :dronken1:
Kratje grolsch kun je altijd langs brengen hoor. Wiel helpt me daar wel mee..... :twisted: :twisted: :twisted:

Altijd beter als je ze niet nodig hebt, toch. Heb je iig goed weer. :!:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » ma 02 apr 2007, 6:32 pm

Martin :!: :!: :!: Het was heerlijk weer, dus geen winterbandjes nodig gehad.. Toch mijn groooooooooooote dank voor het aanbod. Bij de volgende meeting waar ik bij ben krijg je sowieso een biertje van me! Iets minder dan een hele krat, maar jah... Een gegeven paard.... :wink:

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » ma 02 apr 2007, 10:06 pm

Heartbeat schreef:Martin :!: :!: :!: Het was heerlijk weer, dus geen winterbandjes nodig gehad.. Toch mijn groooooooooooote dank voor het aanbod. Bij de volgende meeting waar ik bij ben krijg je sowieso een biertje van me! Iets minder dan een hele krat, maar jah... Een gegeven paard.... :wink:
:lol: :lol:
geen dank, met dat biertje komt het wel goed :wink:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Plaats reactie