Garages

Plaats hier je vragen en opmerkingen over onderhoud en reparaties aan je Puma

Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators

Gast

Garages

Bericht door Gast » wo 18 okt 2006, 8:04 pm

Als jullie aan jullie puma hebben gaan jullie dan naar een Ford garage of gaan jullie naar een andere garage zoals kwikfit??

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » wo 18 okt 2006, 8:11 pm

Ik ga (bijna) altijd naar de garage in ons dorp, is een eenmans bedrijf.
top service en een goede prijs. Hij heeft immers niemand op kantoor, geen duur gebouw enz.
En ander naar de Ford dealer, nergens anders dan deze 2 adressen.
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Pumagirl

Bericht door Pumagirl » wo 18 okt 2006, 8:18 pm

Ik ben erg tevreden over onze Ford Dealer en voor de onderhoudsbeurten etc. brengen we de Puma daarna toe, wordt ook allemaal netjes bijgehouden in de onderhoudsboekjes :wink:
Heeft denk ik ook een beetje met vertrouwen te maken, ik ken verder niet echt een ander bedrijf waar ik de Puma in vertrouwen naar toe zou brengen :wink:

Nowi

Bericht door Nowi » wo 18 okt 2006, 8:35 pm

reparatie bij NOWI :lol:
Doe alles zelf. Buiten binnekort DB-riem vervangen dan zal ik hem in een ford garage moeten binnendoen.Heb dat nog nooit gedaan en wil hem niet omzeep helpen.

Gast

Bericht door Gast » wo 18 okt 2006, 8:40 pm

Wij gaan ook gewoon naar de Ford-dealer. Greve Meppel daar zitten we al zo'n 20 jaar :afro:

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » wo 18 okt 2006, 9:49 pm

doe het zelf zie beroep bij profiel

@nowi als je geen specialgereedschap heb voor de ford zetec motoren om de krukas en nokkenas vast te zetten vergeet het dan maar om de riem te vervangen staan geen merktekens op en de krukaspoelie kan in allen standen komen testaan zit niet vast

gabbagirl

Bericht door gabbagirl » do 19 okt 2006, 8:08 am

Ik ga naar een garagebedrijf in Waddinxveen, daar heb ik ook de Puma gekocht :-D Tja, en je vertrouwt die man nou, dus om nou weer ergens anders heen te gaan....

Nowi

Bericht door Nowi » vr 20 okt 2006, 6:50 pm

Speciaal gereedschap dat je zelf kan maken :wink:
Of eerst merktekens zetten dan riem eraf riem erop en klaar is kees :wink:.
Je kan er altijd iets op vinden hoor.Maar bedankt voor de uitleg.
Zie bij projecten ben iets nieuw gestard :lol: Als ik vast zit kan ik u hulp dus inroepen :-D

R.A.T. RACING

Bericht door R.A.T. RACING » vr 20 okt 2006, 7:03 pm

Nowi schreef:Speciaal gereedschap dat je zelf kan maken :wink:
Of eerst merktekens zetten dan riem eraf riem erop en klaar is kees :wink:.
Je kan er altijd iets op vinden hoor.Maar bedankt voor de uitleg.
Zie bij projecten ben iets nieuw gestard :lol: Als ik vast zit kan ik u hulp dus inroepen :-D
waar wil je de merk tekens op zetten?
zal eens kijken voor maten van de pin voor de krukas vast te zetten als je die nodig hebt

sfelter

Bericht door sfelter » vr 09 feb 2007, 8:19 pm

Ik ga tot nu toe naar de Ford Dealer.
Maar ik zit er zwaar over te denken om over te stappen naar een Vakgarage... Kwikfit ga ik niet naartoe, dat is me te link.

pumamartin
Puma Lover
Puma Lover
Berichten: 825
Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Bericht door pumamartin » vr 09 feb 2007, 9:23 pm

sfelter schreef:Ik ga tot nu toe naar de Ford Dealer.
Maar ik zit er zwaar over te denken om over te stappen naar een Vakgarage... Kwikfit ga ik niet naartoe, dat is me te link.
laat Sjoerd het niet horen..... :shock:
:fordpuma: rijder sinds 29/3/2002

Sjoerd102
Puma Senior
Puma Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
Locatie: Zjwame (Swalmen)
Contacteer:

Bericht door Sjoerd102 » za 10 feb 2007, 10:35 am

pumamartin schreef:
sfelter schreef:Ik ga tot nu toe naar de Ford Dealer.
Maar ik zit er zwaar over te denken om over te stappen naar een Vakgarage... Kwikfit ga ik niet naartoe, dat is me te link.
laat Sjoerd het niet horen..... :shock:
te Laat!!! :twisted: Maar Sfelter heeft misschien wel een punt. Zag in de autoweek of zo'n blad, een test staan. Je merkte inderdaad dat er tussen sommige kwikfits, grote verschillen waren.
Laot gaon dae wage!


Afbeelding

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

Heartbeat

Bericht door Heartbeat » za 10 feb 2007, 11:06 am

Ik ga voorlopig nog even naar mn Ford dealer in Schoonhoven (Schakel), omdat ik daar nog een half jaartje garantie heb. Daarna gewoon in Woerden bij de Ford (van Bunningen). Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met die zogenaamde "Bovag-dealertjes...."

sfelter

Bericht door sfelter » za 10 feb 2007, 11:36 am

Jammergenoeg kan ik niet zelf rommelen aan mijn auto. Ik heb de technische kennis niet en ook geen grote klusgarage :)
Het liefst zou ik naar een garage willen gaan, waar ze nog enige zorg besteden aan hun klanten en de auto. En dan maakt het eigenlijk niet uit of het een Fordgarage of Vakgarage is. Ford Amsterdam is meer voor de lease-rijders heb ik zo het idee... Behandeling is vriendelijk, maar meer ook niet.

En sjoerd: Er is net een vakgarage in Limburg geopend :P
http://www.vakgarage.nl/default.asp?steID=1&item=779

Pumagirl

Bericht door Pumagirl » za 10 feb 2007, 1:05 pm

Heartbeat schreef:Ik ga voorlopig nog even naar mn Ford dealer in Schoonhoven (Schakel), omdat ik daar nog een half jaartje garantie heb. Daarna gewoon in Woerden bij de Ford (van Bunningen). Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met die zogenaamde "Bovag-dealertjes...."
Mijn Pumie komt ook van deze dealer uit Schoonhoven, via de dealer hier in Doetinchem gekocht :wink:

Plaats reactie